About

Monday, March 28, 2011

.: di MaLaM perTaMa kePuLangaN aBah :.

yaa..
abah arif dah selesai kursus..
dan Jumaat petang dah selamat sampai rumah..

malamnya kakak mama datang aka dinorsfamily la..siapa lagi..hee~
bermalam di rumah mama..
saja nak lepak2 sembang2 dengan mak, yelah..
mak dah nak balik kampung kan nanti..
so, habiskan masa bersama.. ^_^

dan kakak mama bawak...............

DURIAN !

yeaaa...sengat sedap okies..
tengok kt blog kengkawan cam tak berkeinginan la sangat..
tapi bila dah depan mata..

ooh nikmatnya..hee..
tapi mama tak 'hantu' sangat..
layan je pic yang sempat disnap...lalala..






~yang membantu kopek durian adalah Pak ucu arif..
abah dan lelain, ngap jer..lalala..hehe..

7 comments:

bintangku said...

Arif tgk jer ker? kusyuk tul dia tgk pak ucu dia kopek durian.

♥Azie♥ said...

SEDAPNYER DURIAN

Nad @ MamaZakwan said...

sedapnya!

nieda said...

sekarng mmg tgh musim durian..sape peminat durian mmg layannn ler

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

bestnye...sedap...

Dilla Ady said...

eh, eh..pak cu die da pendekkan rambut eh?

agak kureng kehenseman di situ...hihihihi

ieda said...

wah2 x menahan .. kenduri durian nie :))