About

Wednesday, March 30, 2011

.: biLa maSing2 naK tunJuk PanDai :.

Yaa..budak2 sekarang memang advance..
Masing2 berlumba2 nak tunjuk kepandaian masing2..
Tambah2 bab IT ni kan..ngee..

Tapi..biasanya ‘ contoh melalui teladan kan..’
So daripada contoh si mama dan si ibu mereka tunjukkan..
Mereka buat la teladan…meniru sama..hee~

Apa yang mereka teladani?
See…





Haih..kecik2 mau access internet juge..ngee..^_^
Masing-masing nak tunjuk terror..
Nak gaduh2 dah ha..hehe..adat..

ini selingan...budak berdua ni..ada je aktivitinye.. ^_^



p/s 1 : apapun di zaman serba berteknologi ni, ibubapa sangat perlu memainkan peranan kan..memonitor anak2, tambah2 yang dah bersekolah dan melalui zaman keremajaan..huu…tak terbayang mama keadaan arif di usia remaja nanti..Insyaallah..jadi anak yang berguna..Aminn…
p/s 2 : mama onleave today...hantar tok kedah arif dan pak ucu..mau balik kampung sudah..huhuhu.. 

5 comments:

bintangku said...

Skrg nie, pembelajaran dr umur bdk sampai ke tua pun dah menggunakan it. Dr situ dah blh kenalkan diorg ke dunia it.

Fara_Adura said...

Yea betol lieyna.. skang mmg zaman memantau. Harap allah lindungi keluarga kita dari perkara2 buruk. Dak2 skang lebey advance dr kita dulu

eB ezrin said...

masa nih la kiter kena bentuk betoi2 kan? sbb suker nk tiru aper kiter wat.. hu2

Dilla Ady said...

ye la, dak acha pun da kenal laptop..dulu time dilla kt sekolah baru la tau laptop2 nih..ni bebudak, mude2 lagi da kenal..

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

ha...ha...kelako sungguh budah berdua ni, budak zaman sekarnag tak sama cam kita dulu kan