About

Friday, February 18, 2011

.: ToK paSti RinDukan INI :.

ok, ni citer pasal tok kedah arif la pulak ye..
kalau arif sangat rindukan si abah..
rasanya tok kedah arif pasti rindukan..

aktiviti nya di kampung..
pasti juga merindukan pak ucu a.k.a adik mama yg bongsu itu..
^_^

tok pasti merindui bengkelnya yang ini~


dan menghasilkan kraftangan seperti ini~


apa nak dikata ye..Rindu Itu Indah~ hehe..

so, tok kedah pun sepertimana arif..
kena la simpan rasa rindu tu dalam hati dulu..hu~

13 comments:

dinor's family said...

haruslah rindu tok tu....mst sakit2 badan sbb xbuat krj2 biasa dia buat....

Zue AnnaLeeya said...

itu harus eina... apatah lagik duk umah eina yg awan awangan tuh kans???? mana nak sama dgn umah kt kg....

Sidratul Muntaha said...

eh..
bukan sabar itu lagi indah ker?!
ehehe..

✿etiey erywan✿ said...

oh ho rindu itu juiga sgt menyeksakan!

Zaidah said...

lama jugak tok kedah merindui bengkelnyer tu yerk eina....tak apelah lepas abah ayep kursus bleh balik kedah....

|| NaFiRaa || said...

canteknye kraftangan tu semua.. nenek arif yg buatkan ke?

Dilla Ady said...

sian pulak kt tok kedah..tadi sian kt dak arif..huhuu

abih mama arif tu rindu ke tak nih?hihihih

nieda said...

setuju, rindu itu indah. bila berjauhan akan terkenang2...hehe
abah Arif pun tgh kursus ye, takpe cayang nanti abah balik la

~Siti Hajar~ said...

Tok kedah tpaksa korbankan aktivitinya demi cucu terchenta..

Btl eina..rindu itu indah!

Gieyana said...

betui tue..setuju sgt2..ku kalau mak n ayah dtg kejap jer kt sini..diorg mmg rindukan kg..:)

Izan Ishak said...

sekali sekala tinggalkan kg mesti rindu...lagi2 kalau ada aktiviti cam tok kedah tu kan...

izan tag eina join GA ni...

http://diariummi.blogspot.com/2011/02/special-giveaway-from-moscow.html

maya amir said...

org tua bila dah bese buat keje yg tu, skali tak dpt buat..mesti rindu-rinduan kan...

Natalia said...

canteknye kraftangan ituuuu