About

Tuesday, February 1, 2011

.: suSuLaN daRi ceRita saTe :.

*tuan rumah kedaung sedang bercuti di kampung halaman*

yee susulan dari citer pasal sate tu..
ini saje je nak tempek..

aksi si arif bila di meja makan..
bab makan memang no.1, ceria sangat!

hehe..Alhamdulillah..bab makan setakad ni..arif tak memilih sangat..
apa je mama masak or belikan, arif makan je..

Alhamdulillah..


senang menguruskan..^_^

~ seronok sangat ! muka wat gitu mana dapat ntah ..ngee..
~makan nudget pun masuk pinggan ke arif =P..
arif pemakan yg sopan, hanya gunakan 2 jari saje..hehe..

~ ni baru sorang, bahagianya kalau dah ada 2, 3 orang anak..lalala.. ^_^

19 comments:

norihan said...

Iena pelan2 ye...mungkin tak lama lagi akan menyusul..

Ena said...

alolo.. sweet nye arif wat muke cenggitu..heheh

untung ada anak tak cerewet makan kan.. cam ena ni seksa gak la.. huhu..

insyaAllah... ada la tu rezweki nANTI.. ;)

LYAfrina said...

asya ssh kalo nk mkn.. buas sgt2.. hehehe

Ena said...

sweet lak arif wat muka cenggitu.. hehe..

Izan Ishak said...

bagus arif ni...sopan sangat makan ngan 2 jari jek.

*eina...affam afnan skrg ni kalau makan mesti nak ayah suap. ngan ummi...bolayan je lah~

Zue AnnaLeeya said...

apelagi... cepat2 dptkan 2-3 org lagik tuh... hehehe... akak doakan utk eina yer.. Aminnn...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mek na..moh buat anak reramai..ehehe

nieda said...

kena tambah anak cepat2 lah eina..hehe

ch@ said...

2,3 orang pun macam ni jugalah. sweetkan? tengok jari arif tu, gebu je montok-montok, hahaaa.

Dilla Ady said...

alahai sukenye tgk arif selera makan...

dak acha makan2 nih kurengggg sangat..

ntah camne nk bagi die kuat makan tak tau la..

takpe la, yg pnting sihat kan?

~Siti Hajar~ said...

Bagus la Arif xmemilih makan, mcm Danies tu ssh sgt nk mkn, badan pun dah kurus kering je, sekbek pipi maintain, klu x, lg nmpk kurus..

*Arif wat muka camtu sbb tkena tembakan flash camera mama tu kot, menyilaukan mata...hehe

Noreen Syafira said...

selamat bercuti kak...
xpe pelan2 sure de rezekinyer nanti..lagi besh kalo arif dpt adik girl...
=))))

Noreen Syafira said...

tesssssstttt

e.l.i.z.@ said...

sedapnye tgk ariff makannnnn

dinor's family said...

klu ada anak 3...so pggan pun 3...cwn pun 3...naget pun 9 klu sorang 3....xdak pic. live dr kg ka.....?

Hafriz el-Muhammady said...

Wah.. comeynye... hehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bukan main suka lagik haidar mamam ek, sian kak balqis tak de kawan terpaksa la kawan dengan baby

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lagi buat muke cam tuh..hehe..blajar dr mana tu Ayep??
Baguslah Arif nih..x memilih soal mkn..klu qis susahnye..memilih sgt..

[-suziey-] said...

alalala comelnye tgn arief dok pegangn food,..sungguh sopan..ekekek:D