About

Wednesday, February 2, 2011

.: sOpiNg unTuK aBah, terNampak bLoggeR ! :.

*tuan rumah kedaung sedang berada di kampung halaman kedah nun *

last saturday..dpt jugak kuar jln2..
abah tak bertugas, cuma hari ahad je bertugasnye ..
so, ambik kesempatan jln2..
alaaa tak jln2 sangat pun..

ke 1 destinasi mencari barang keperluan si abah nak g kursus nanti..
ke mana kami pergi?

g Hypermarket Mydin USJ jer..
mencari kemeja, baju batik dan beberapa keperluan lagi..

herm..rasanya terperasan kan seorang blogger..
time tu mama nak balik dah tergesa2 tolak trolley nak g tmpt byr..
then, ternampak blogger tu tergesa2 tolak trolley masuk..
anak2 yg cun pun ada kat dalam trolley tu..

rasanya ya..tapi sayangnya tak sempat menyapa..
siapa blogger tu..
Azie Zam?

Azie...ada pergi Hypermarket Mydin tak sabtu lepas?..hehe..

k, sambung citer..
alaa...takde mende nak citer pun..
tersnap 2,3 piccas...konon nak jadi modal join contest..
tapi herm...ntah la ye..skrg ni..mood bercontest kurang marii..
huhu..

so, bila dah snap, abadikan jela kt sini ^_^

~tolong memilih...lama sangat dlm trolley merengek nak keluar..huhu..
buat muka gini plak..kasi mama geram saje..=P
~aksi control encem..ngee...

next n3, tengok gaya si abah beraksi..haha..

16 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sonot pi soping ek, lama tak pi mydin...jumpa azie ek, kita selalu je jumpa sebab rumah satu blok je dgn azie

nieda said...

arif shopink apa tu?

♥Azie♥ said...

samalah kita akak...kami pun ada kat kedah sekarang..hari sabtu ker akak.saya ada g mydin.xde rezeki,harap2 lain kali leh jumpa lagi.pening rasanya g mydin tue kali ke 2,ramai orang kan akak,dah la nak tolak troli ssh. :)

mummy_ayu said...

comel je 2nd pic tu....untie pun geram...

mamaaedrean said...

wah, eina leh cam eh?.. kalo eB la... mau x sedar lgsg... hik3... sbb eB rabun... ;p

jemput singgah jenguk kami yer :)

Sue said...

balik kg? jeles..jeles.. jeles sbb ayep balik kg jauh-jauh berjam2 dalam kete. baru la feel terasa balik kg! heheh...kita kg sekangkang kera ni, adehhhh cian je kan.. mujur jugak la opah org perak, so damia ngan khalish merasa gak la naik kete berjam2 nk sampai ke kg. hehehe... happy holiday, ayep!

Fieza79 said...

nape tak gi sergah je Azie tu..mesti dia terkejut..hehee

lawak je tgk muka Arif gitu...lama sgt dlm troli smpai bosan ye..

mek da ©™ said...

slm
akak ingat mek da lg tak?
sory dh lama xkhatam blog akak..adoi tensen huh..dh byk ketinggalan citer akak tau...makin cun blog akak ni..dh lama xziarah semua blog uwaaaaa

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

terserempak terjumpe mmg sonot
nape tak tegur mek na..ehehe

bunga said...

ala comey nyer nangis..hee..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnye Arif buat muke cam tuh.geram plak tgk.. :)

[-suziey-] said...

ouh sopping2 kt mydin usj yek..emm xkenal plak blogger itu..hiks..

arief syiok la yek..msti berbotol2 rembat solivite..ekekek:D

Izan Ishak said...

Alololo...sian dia nak kuar ye. tp sempat jgk tu amik gambar sampai tutup mata....hikhik~

CiK JuE said...

shoping time

~Siti Hajar~ said...

ooo.. jumpa azie, shbt baikku itu,npe xkejar & tegur dia...hehe

azie skrg ada d kg kedah jgk, kulim, dia blk hr jumaat lps katanya...ermmm bila la nk jumpa azie ni, rindu kat nonie & erin...huhu

bintangku said...

Ololoooooo...... comel jer arif buat muka camtu. Sweet jer.....