About

Wednesday, February 2, 2011

.: Si aBah iNterfraMe...haha..nak tukAr kerjaYa ke? :.

*tuan rumah bercuti kt kampung ni..lalala..*

yee...susulan dari n3 pagi tadi..
ni meh nak tempek si abah bergaya dengan kemeja dan bertali lehernye..
hehe...

sebab si abah jarang2 berkemeja
so, bila sesekali berkemeja dan bertali leher ni..gatai la nak snap2..hehe..
(selalu ber uniform je kan..huhu..)

si abah akan mula berkursus 12 Feb nanti..
nanti banyak nak kena berkemeja & bertali leher gini..

so, itu yang kuar mencari 1, 2 helai kemeja lagi..
dapat jugak yang berkenan di hati..



~hehe..sesekali mengenakan pakaian camni, rasa lain je si abah ni..seluar pun labuh lagi, si isteri asyik menangguh2 je tuk potong kan kaki seluar tu..hehe..

11 comments:

**sHiKinn** said...

handsome abah ayep nih..hehhe..

[-suziey-] said...

hiks.sporting nya en abah arif nk amik gbr utk selit kt blog..hehhe

Dilla Ady said...

nmpk encem okeh si abah smart2 camni...

kalah da dak arif..huhuhu

mummy_ayu said...

encem abah arif nie yer..

Izan Ishak said...

yelah eina...bergaya lah abah bila berkemeja n bertie. smart gitu~

CiK JuE said...

wah..honshome berjayalah....cik hubby mama

Ena said...

hehehe..

sesekali tempek gambo sdi abah arif apa salahnya kan... hihi

maszmadi said...

hm..... ada tokoh jadik bos la..

eB ezrin said...

hensem ;p
4 u
http://mamaaerish.blogspot.com/2011/02/little-fingers-special-awards-6-12.html

ch@ said...

mrABi selalu juga berkemeja pergi kerja, biasanya bila balik tu dah sememeh je.

Zue AnnaLeeya said...

ensem gitu kan???? bertambahlah eina syg... hehehe....