About

Thursday, February 17, 2011

.: SepUpu terMuda aRiF after Abg Amzar :.

Balik kampung baru2 ni arif sempat jumpa sepupu2nya belah utara nun..
tapi idok ler bersnap2 bagai..
lupa + sepupu2 arif dah beso panjang dah..
paling tua umur 27 tahun sudah..
termuda abang amzar lah!

dan yang sempat disnap masa balik kampung baru ni..
termuda selepas abg amzar adalah..

kakak khayra..dah masuk 4 tahun dah..
dah g school dah..
kak khayra ni dok kt Bukit Payung Kedah..
bila balik kampung, sempat la jumpa2an dengan sepupu yang ini..



sekian n3 memperkenalkan sepupu arif~ ngee.. ^_^

14 comments:

Mamamya said...

wahhh..dah tua sepupu arif yer...27 tahun..dah kawin ker blm? (wink!! sesaja tanyer...) anak2 lia baru ada 2 org sepupu...itu pun kecik lagi sorang umo 1 tahun 5 bulan n sorang lagi 3 bulan....coming soon sorang lagi bulan april nnti... :)

Mama Hanim said...

dh ramai sepupu ariff kan.. hanim bru ada 5 sepupu..huhu..

Fieza79 said...

sepupu Arif plng tua dh 27 thn....lbh krg nk sebaya eina je..hikk beza 4-5 thn je...

Mrs.Imran said...

kalo anak saya, dia ada bapak sedara yg tuanya 1 thn dari anak saya yg sulung, panggilannya 'PAKCIK ABG'

BIONIC WOMEN said...

wah serius jer muka kakak kayra tuh

Zaidah said...

n3 memperkenalkan sepupu ayep.....gembira....

p/s masih meleleh lagi ker ayep air liur....sama macam adam...basah baju...

'NuReeN' said...

sepupu arif paling tua dh 27thn.. lebih kurang baya nureen dah.. eina ni bongsu kerr??
arif blk kg byk kwn la..
sepupu elly paling tua baru 5thn..;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

owh..dh besar erk sepupu ayep yg sulung..Qis pon sepupu dia yg paling sulung 21thn..tp Qis kesianlah..mmg jarang nk jumpa kazen2 dia..setahun sekali pon blum tentu.. :(
Mesti Ayep happykan dpt jumpa ramai kazen2 dia..Comel kak khayra..rambut dia cantik..

MamaYatie said...

eh,dah besar semua sepupu?tak ramai la geng kecik yer

Iela Fazielah said...

anak ila xde sepupu lg.. dlm proses nak keluar sepupu dia bln mac ni.. kira diaorg berdua kesayangan atuk nenek dua2 belah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ooo kat kedah pon ade bukit payung eh
ingat kat ganu je ade eheh

nieda said...

owh arif dah byk sepupu..humaira baru je dapat seorang sepupu minggu lepas. Nampka gayanya humaira plg tua.hehe

dinor's family said...

itu ler..lmbt plak jodoh sepupu ayip ni...dah 27thn lum kawin..klu dah kawin t tok ayip ada cicek la plak...

MamaRifqy said...

Rambur curly! comel!!