About

Friday, February 11, 2011

.: seLambaK laGi haa..layan jer =P :.

salam Jumaat yang mulia..

ohho..tak best walaupun today Jumaat sebab.....
esok kena kerja, hoho..upss dl kata takmo sentuh psl keja kt blog ni kan..
ok2..full stop!..ngee..

meh nak tempek2 lagi..sebeban piccas snap masa kali ke-2 ke LATA MENGKUANG..
masa balik kampung baru2 ni..
yaaa..kali ke-2 pergi best..sebab siap pasang khemah dan Pak Ucu Arif ikut sama..
lalala..bleh la bermain air sepuas hati..
dak arif ada orang tolong tengok-tengokkan..hehe..

arif kali ni ntah apa2 je..
geli sungguh,..takmo pijak pasir..
apa daa...berkasut jer..eiii...ntah apa2 jerlah..
sebelum ok sket..huhu..

pepun, tetap enjoy....... ^_^

~family kecik KAMI

~anak abah~
~sesi memasang khemas (perasmian ni..first time digunakan)
~budak kecik tak sabo nak main pasir..lalala..

dah terbina..yeaa! ^_^
~bermain pasir diseberang sana
cantik~~
~see pakai kasut ..huuu

~suka wat muka gitu bila perasan org nak snap pic dia..huh
~anak boya..mama yang buatkan..ngee..best tau main pasir..hehe..
muka sedey, kaki dah kena pasir =P
pak ucu yang sedia mengawal selia..hehe..
~si abah pun syok bermain air...sempat berbaring tu..eii..

memek muka si kecil =P


yeaaaa..mama suka sangat-sangat bermain air tau..so..so..much! air sejukkkkk...tapi besttttttt~

~nak balik kampung lagi ^_^

21 comments:

nieda said...

bestnya tgk air tu..aif pun tak lepas dari mainan dia.hehe

ita cutevirus said...

mamalieyna,
ita ni, dah lama tak pekena air terjun...
tgk gambor ni, rase nyaman je...
adeh... bile la nak dpt mandi air terjun...
huhuuhuh..
nape ayep tak mandi?? geli ngan pasir??
huhuuhuh... susah la nak bawak gi mandi laut nieh...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mek na..ingat anak boya betui tadi..wuuuuu takut den tgk

@e_da said...

sy pun suka sgt mandi air sungai berbanding laut.. sonoknya ariff dpt main pasir ya..

'NuReeN' said...

rindu la plak nk p cini.. dah cantekk

Zue AnnaLeeya said...

ayep sama mcm abg ngah kecik dlu... klu gi pantai atau air terjun ker, mmg takmo bkak kasut... klu kaki kena pasir sket, mulalah nangis... geli kot?? tak mcm airel.... kita yg pnat nak layan dia main air... hehehehe...

CiK JuE said...

wah..bestnye....comel je si kecik buat muka....
##muka adik mama sebijik muka mamakan**

acik mimie said...

wahhh ... bestnye mandi air terjun ... eppy je dak yayep dgn menan dia .. siap ada lori angkut tanah lagi ... huhuhu

mummy_ayu said...

ayu pun dah lama tak mand air terjun..sejuk nye..nak2 kena time panas.best tu..
arif pun geli apasir jugak ke..leh geng la ngan Iris..

✿ etiey ✿ said...

nape sememeh jer muka arif tu? kena marah dengan mama ker? nanti aunti babaq mama erk

Pn. Zana said...

uik. geli pasir yer..hehe

bintangku said...

tgk org lain yg berendam, kita lak yg terasa sejuk. :P

Sonok tgk arif main pasir.... kusyuk betul dia.

Nad @ MamaZakwan said...

arif geli pasir sejibik ngan zakwan, huhu!

tgh BW ni zakwan ni..
zakwan jerit2 tgk lori n jengkaut arif sama ngan dia, hehe..

Alimaz-Kembara Terasing said...

bestnya.....

eT said...

syoknyer main air...
siap ada khemah tuh

Izan Ishak said...

syok tu eina bawak arif pi sana. untung tempat tu dekat ngan umah tok kedah. kalau balik kg je wajib pegi lah ye.

jeles tgk eina berendam dlm air...bestt!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestnyer..sonok tgk arif..
muka adik Eina sejibik ngan Eina.. :)

insan biasa said...

bestnye eina ...

MamaYatie said...

ya Allah..bestnya ieyna..lamanya tak gi mandi air terjun..risau kot anak balik umah nangis pulak..huuhu..

seronoknya main pasir kat situ..jarang kat Lata ada kawasan rata berpasir yg sesuai tuk main2 gitu

[-suziey-] said...

perghhhh best gilerrrrr iena berendam..mcm dlaam jek..haih sejuk jek rasa..grrrrr..ekekek:D

arief mcm aQeel..penggeli dan pembersih..hahahah:p dh la baju sama..khemah pn sama..tp kita pnya size beso..tgk org la kan..ekekekk:D

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya berpiknik kita tak pernah pi la kak ina teringin nak pi tau