About

Wednesday, February 16, 2011

.: SearcHiNG terKiNi :.

yee...sekarang aura menjahit sudah datang..
dan....mama bercita2 nak try membuat langsir berlainan sket dr kebiasaan..

macam2 jenis ada eh skrg..
mama tak pernah cuba..selalu buat biasa-biasa je..
so, bila dah aura tu datang, mulalah rasa nak mencuba nak wt langsir lawa2 sket..
kalau dapat ambik upah buat langsir, lagi bestkan..
lagi masyuuuuuuk..hehe..

apapun kena cuba buat dulu kan..
dah pandai, baru confident nak ambil tempahan (hehe..budget cam ada yg nak menempah je..ngee..)


~carian terkini : JAHITAN LANGSIR~

Sekian bebelan tuk hari ni..lalala..

4 comments:

[-suziey-] said...

aah btl iena..jahit langsir lagi masyuk..senang pn senang..sbb beso..hehe..mak kita suka jahit langsir..tu yg kita tau..tp anknya xpndai..hehhe

Idah said...

haa inilah peluang utk buat duit masyuuukk..sentiasa syukuri kelebihan yg dikurniakan Allah...

Izan Ishak said...

boleh je eina blajar buat langsir pulak. langsir pun ada macam fesyen skrg kan. lagipun mmg upahnya sgt masyuuukkk~

MamaYatie said...

waa...ok gaks tur..ni tengah pk-pk ni..ada budget raya thn ni nak tempah langsir..hehe