About

Monday, February 28, 2011

.: PercuBaaN peRtaMa berHasiL naMpaknya..hee..sukaa :.

Percubaan apa?
Hehe..pasal menjahit ni..
Mama memang dah lama nak mencuba
Tapi bertangguh2 je sbb tak beli2 mende alah tu..
But, bila ada request dr customer..(ceewah..customer..best je bunyinya..hee..)

Request dari kawan tuk buatkan tu..
So, mama mencubalah..
Then, berhasillah! Sukee…

Tapi tak bape kemas sangat lah..
Permulaan kan..ok dah tu..hee

Apa yang mama perkatakan?
Ni haaa..benda lama tapi baru pada mama..hee..
Buat tangan baju bergetah camni..^_^

Haaaa…berkenan kan..?..mama berkenan..

Nanti nak buat baju sendiri letak getah camni..lalala..

Suka la percubaan pertama berhasil..
Snap pic pepagi tadi.. (baju member ni dah siap, Cuma tak sempat nak iron lagi..so esok jerlah bwk kasi dia..)


Then, dak arif menyibuk suh snap pic dia..hu~
Layankan jer, budak lepas mandi pagi..kul 6.30am mandinya..^_^

p/s sesapa nak tempah baju, dialu2kan..lalala..heehee…takde lah..tunggu dulu..masa sesuai..^_^

12 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

untung kalau pandai menjahit ni kak..saya dari dulu mmg nak blaja menjahit, cune mase takde..well, percubaan pertama akak mmg nice..

Nad @ MamaZakwan said...

cepat2..nak tempah utk baju raya ni, haha! :)

✿etiey erywan✿ said...

wah rajinnya kak linma.. hmm pandai menjahit mmg untung kan. comel jer arief wat gitu mukanya

|| NaFiRaa || said...

wahhh~ ok lah tu~ boleh jahit baju sendirik pon kira ok dah.. kalo boleh amik tempahan lagiiii ok~ menjahit nih pon boleh buat duit jugak kan~

haslina said...

tahniah lieyna...semoga berkembang lagi perniagaan kecil2 ini nanti...

Nureen said...

ok la nureen nmpk kemas la eina.. cantik..
arif mandi awai no.. elly slalu time tue nyenyak lagi

Fieza79 said...

percubaan pertama yg dh berjaya tu..cayok2...nt leh tempah secara online hehee..

MrS. F!zA said...

kemas!! kak kalo kita nk tmph lengan yg bukan ltk getah tp jahit keras tu apa eh nama dia boleh ke??ekeke..ala trend skrg org jahit bagi pjg skit kalo dlu jahit letak kertas keras tu pndek je..hehehe

MamaYatie said...

lulus sngt dah tur ieyna..tahniah! semoga gigih mencuba fesyen2 lain pulak..chaiyokk!

bintangku said...

Raya thn nie nmpknya masyuk lar..... siap sedia ngan stok benang. :)

♥Azie♥ said...

cantik nyer..pandai akak..nnt nak belajar jahit ngan akak

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah dah teror la kak ina, nanti kita nak tempah jugak la...tempah tukang jahit dulu boley kainnya lom beli lagik