About

Wednesday, February 9, 2011

.: maT BuNga..hahaha.. :.

tak dapat membebel panjang..
layan jer snap2 si mama terhadap si anaknya.. @ kampung ari tu..
saja bersiar2 di pagi hari di depan2 umah sajoo ..lalala...udara nyaman.. hehe..

budak yang menjadi mangsa keadaan.. dah jadi mat bunga plak..huhu..






wakaakaa...muka redha dalam terpaksa =P

~ hanya 2 insan yang menghuni rumah ini..Tok Kedah & pak Ucu .. ^_^..

20 comments:

rina a.k.a jaijina said...

ape² arif tetap encem..meh nak gigit sikit meh..

Whitey Mommy said...

alahai... sweetnya arif... hensem tu masih ada... cutenya la dia...:)

LYAfrina said...

cewahhh ariffff..
lentok dgn bunga kebangsaan tu!

Fieza79 said...

amboi arif sweet je bunga raya selit kat kepala tu...

bertawaf satu kampung ka ni Arif..

cik puan akish said...

jambu la dia..peewwitt!!!

ahahha..apepon ttp ensem boy....

ciKmOt said...

ariff, redha jelah nak, mama teringin nak anak gegurl tu...hahaha

Zue AnnaLeeya said...

besonyer munge kt pale ayep... haah... btul tuh izan aka cikmot, mama ayep tuh dah x sabau nak gegurl... hehehe....

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe, sian arif ye... jadi mat bunga jap... layan je la ye... :)

mek da ©™ said...

alahaiii manisnyaa

MamaYatie said...

manis mat bunga tur yer...hehe

eT said...

waahhh..mamat bunga nih...
xmenahan...meh bg untie bunga tuh... :)

mummy_ayu said...

ha ha ha...sian arif jadi mangsa...selit bunga plak mama nie yer..
apa pun still comel la arif nie..muka sweet jer..

MaMa3H said...

ALOLOL...comeynya dia....masih nampak kejantanan dia lagik...:(

dinor's family said...

kat kl susah gak nak cari bunga raya tu...elok tanam daun dia bleh buat ubat sejukkn kepala yg panas...

Dilla Ady said...

takpe laa mat bunge pun..

nnti da besau berjiwa romantiksetik gitu..hihihi

Lelord said...

pheeweet ngan bunga raya lg tu

BIONIC WOMEN said...

alahai tomeinya dia..kena ajar dia tu bunga raya..bukan senang nak jumpa skang nih selain dalam buku ngan kat duit..hehe

Mamamya said...

alahainya anak bujang iena nie...mcm sedih jer kene tepek bunga kat telinga...uhuhuhu....

p/s: smlm byk kali kuar masuk blog ni tp x blh drop komen sbb blog lia kene serang malware....sedih...:(

[-suziey-] said...

lalaalalaa comel btl la mat bunga ni..hiks..muka innocent jek..ni msti mamanya yg paksa posing camtu..ekekek:D

mrs.spicy said...

haha..cian ayep..sape pakaikan ni ayep?