About

Saturday, February 12, 2011

.: Hari Ni RaSa LaiN daRi biaSa :.

selamat hari sabtu kah?
macam jumaat je, sebab apa..sebab mama kerja!..huhu..

biasa time ni kat rumah, menguruskan urusan rumahtangga..
dan yg penting lepaking sama dak arif sowang tu..huhu..

sian la..pagi ni..macam pagi semalam jugak..
terpaksa tinggalkan arif senyap2x..
tapi elok je mama tarik gril pintu, arif mesti perasan..
dan mulalah episod air mata dia..

mama tak nampak dia, tapi bleh dengar tangis halus dia..
dan sebut2 .. "mama..mama.."..aduhh...sayu sungguh..!

yaa...arif skrg mama tinggalkan dengan tok kedah kt rumah..
abahnya dah mula berkursus semalam..until..25 Mac nanti..
wuwuwu...cian arif..cian mama juge =P

apapun..mungkin permulaan..
lama2 nanti arif biasa kot kena tinggal dengan tok..
arif jarang2 jumpa tok kedah..sebab tu perlukan masa tuk serasi..

huhu..sabar eh arif cayang, kul 530pm nanti mama balik..
esok mama cuti, leh lepak2 dengan arif ye..cian dier..

k, tu je bebelan pagi ni..
kalau ghajin, nak jalan2 umah kengkawan pasni..lalala..

17 comments:

♥Azie♥ said...

akak azie ingat dia ddk kedah..rupanya dia panggil tok dia tok kedah yer..takpela kejap jer masa berlalu nnt kejap jer kol 5.30..

Fieza79 said...

owhh eina keje gak ehh ari ni..sama lerr tgh dok kat opis jgk ni...kene keje sb ada meeting bulanan..

sian Arif..sayu kan nk tgal anak2 time ujung mgu ni..sama la td..huhu

Zur@ZaRi said...

mesti sedey kan kena lari senyap2.. zura pun samer kalo tinggalkan adam ngn bapak dier kena soh bapak dier bawak adam masuk bilik...=))

LiLy @ MumMyQiStInA said...

owh..eina keja erk..
Sian Arif..Nasiblah Tok Kedah ada kan..Nnt lama2 manjalah Arif tu ngan Tok Kedah Dia.. :)

chugie said...

adui.. kene kerje till petang ke? sungguh x best kan?

sian kat arif!

MamaYatie said...

alemak..sedey la pulak baca n3 ni..apsal tetiba kena keja sabtu?selalu iena cuti kan..cian dak arif..pagi td pun masa kluar umah nadhira & mysara belum bangun..tp tak per lah tinggal ngan papa dia..time en.suami keja malam, sabtu mesti dia jaga..kesian nak antar taska katanya..huu

Zue AnnaLeeya said...

cian ayep yer... alahhh... mula2 jer tuh... lama2 ayep dah biasala tggal dgn tok kedah....

eina... nnti sudi2kanlah join 1st GA akak eh... hehehe...

Zaidah said...

ayep janganlah nangis...kan mama gie work...ayep tinggallah ngan tok kedah jap....

maszmadi said...

ala sian kat arif n mama arif gak..... huhu, ingat lak ms aisha kena tinggal ms masz nak outstation sabah ritu..... sedey gak..

NzA said...

kesiannya arif...
ttp agaknya anak2 cikgu dh xkisah ibunya kerja hr Sabtu ke kerja mlm ke kelas tuisyen....he...

eT said...

lorrr...keje ker...huhu
nnti kem salam ngan dak kecik tu yer...kasi kiss sama anak teruna tuh.. :)

MrS. F!zA said...

2x bca baru faham kak..ehehe memula igtkan tggl arif kt kedah.rupanya tok kedah dirumah..ekekeke

tk sggup kalo tggl ank kt kpg.merana!hehe

dinor's family said...

kesian arif. kena biasakn jugak arif dok ngan tok kedah. t bla tok kedah dah blk kg dia mst tringat.

Mama Hanim II said...

sian ayep..xpe ayep kan good boy, duk elok2 ye dgn tok kedah..hehe..

ieda said...

kerja ari sabtu x best kan .. kalau akak pun mcm tuu jugak nak gi kerja jer zahrien dah buat drama sentimental dia .. sampai x jadi gi kerja tauu huhuh

Mamamya said...

biasa la tue iena...masih baru lagi ni..nnti lama2 arif mesti happy dgn tok kedahnya.....amin.

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

hope haidar leh dok dgn tok uminya, sian mama nya....