About

Monday, January 31, 2011

.: SonDoL eh..GONDOL !! :.

balik kerja jumaat lepas, terasa nak menginggah GIANT..
dah dekat je dah dgn rumah, tapi nak jugak menginggah..
jln2 menghabiskan duit ..ngee..takla beli keperluan sket..hehe..

tapi tetiba terasa nk gondolkan kepala di arif ni..
rambutnya mmg dah panjang pun..
so, menginggah la kt kedai gunting rambut ni..

mula2 dak arif punya la takut, melalak kejap..
kejap je la..
takut tgk An'ne si penggunting rambut tu kot..hehe..
so, si abah terpaksa la dok sekali..
sesi menggunting rambut pun berjalan lancar la..
takde sebarang masalah..
sempat si mama snap..hehe..

dibukak bajunya..sbb dia takmo berselimut..huhu..
redha' dan patuh mendengar arahan~ngee...

balik tu, terus sleep..tak sempat mandikan..huhu..
~ dah gondol~

12 comments:

LYAfrina said...

COMEL...

ASYA..PAPA DIA JE Y URUS.. CZ JUST GNTING RMBUT DEPAN J... SBB NK SIMPAN PNJANG RMBUT ASYA

UmiDAnisH said...

wahhhh.. mesti dia teruja sangat sampai balik tdo lepak,hihi

bintangku said...

Baiknyer arif..... ikut jer.... kalo najmi... huh! Mcm kene dera jer..

[-suziey-] said...

gondol blakng jek..ingt satu kepala..hiks..

Zue AnnaLeeya said...

haishhhh... kena beriba si ayep nih yer... takutkan si ann'ne tuh kot???? klu airel dari kecik smp skrg bab potong rambut mmg suker sgt... tak pyh riba pon... hehe...

Fieza79 said...

lorrr...nak gondol rambut siap buka baju..hehee kes takmo berselimut...lawak la Arif ni...

waa..nice2..rambut baru...

chugie said...

die takut tengok gunting kot..

cam fatin, die siap nangis melalak nak balik rumah, masa tengok org gunting rambut tu, sedangkan bukan die yg kene gunting pun, ayahnye..

dinor's family said...

nak blk kg kedahkn kena la gunting rmbut...bru ada mood blk kg...abg ijat ptg ni bru nak g gunting....slamat blk kg...kirim salam kat tok kedah.....

ch@ said...

takde la gondol sangat, still ada rambut lagi tu. hihiii.

Hanis Azla said...

bagusnya.. elok aje dia duduk mcam tu siap tunduk sendiri kepala tu.. klu anak akan danh terteleng sana teleng sini sbb geli.. he..he.

nieda said...

alahai...comelnya arif

mama rifQy said...

da gondol yee..makin ensemmmm naa nengok!!