About

Thursday, January 13, 2011

.: SaBaR WaHai AdIkku :.

SABAR WAHAI ADIKKU..
Kamu masih muda

SABAR WAHAI ADIKKU
Ini sebahagian dari dugaan hidup

SABAR WAHAI ADIKKU
Cekalkan hatimu
Tabahkan hatimu
Kuatkan semangatmu
JANGAN LEMAH!
Nanti bertambah parah!

SABAR WAHAI ADIKKU
Perjalanan hidupmu masih panjang

SABAR WAHAI ADIKKU
Harap-harap kamu menjadi insane yang lebih KUAT dan MATANG!

SABAR WAHAI ADIKKU
Ingat ALLAH sentiasa disisi

SABAR WAHAI ADIKKU
Mohon kepadaNya supaya kamu menjadi seorang yang Kuat dalam menghadapi ujianNya yang satu ini!

MOGA KAMU KUAT !!!

Nota Hati Mama :
1) Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul
2) Hanya mampu menulis disini, bila teringat KAMU, kakakmu rasa nak menangis sama ! bergenang air mata :(

********************

Semalam ..
Balik kerja, pening kepala yang amat, loya dan muntah! Aiyak! Peknen kah?..ngee tidak ye kawan2..selalu jadi camni..angin banyak dlam badan, balik makan ENO, sedap sket perut ni..
After makan malam, telan ubat, terus pengsan! Tertido lena tanpa gangguan..Arif, si abah yang melayan..sedar2 around 3am, arif lena disisi mama…good boylah! Tak kaco mama langsung! ^_^

So, malam tadi tak sempat nak menerjah ke rumah kengkawan semua..hukhuk..

19 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

ye..berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul...moga adik mamalieyna tabah hadapi dugaan hidup..
mamalieyna, jaga kesihatan ye..! :)

Zue AnnaLeeya said...

nape dgn adik eina??? apepon, hrp adik eina tuh kuat hadapi ape jer yer...

chugie said...

jangan sedih2 ye.. nanti kite pun ikut sedih :(

norihan said...

kenapa tu iena...sedih pulak saya baca...
gi lah check,kot2 dah ada...seronok arif dapat adik tau...

maszmadi said...

nape ngan adil eina yerk..... sian dia, semoga dia tabah n semakin baik.. k

BIONIC WOMEN said...

Yakinkan dalam hati setiap dugaan Allah itu pasti ada hikmahnya..
ingatkan kak ina preknen tadi..nak jeles dah tadi..hhehe

|| NaFiRaa || said...

moga adik eina tabah hadapi dugaan..:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedihnye Eina..napa ngan adik eina? Moga adik Eina dpt bersabar menghdapi keadaan ni..

Zaidah said...

kenapa ngan adik ko eina....apa2pun semoga dia tabah menghadapi dugaan hidup..

Elly & Emmy said...

jangan sedih2.. jom kiter gi kelah..

http://coretanuda.blogspot.com/2011/01/jom-berkelah-dengan-geng-kembar.html

Fieza79 said...

agak nya kenapa la dgn adik tu kan..hope baik2 aje...

hehe awas kalau selalu loya2...mana tahu sedar2 dah berdua...hehe ngan mare..!

Ena said...

ena pun minggu ni tak on lappy langsung.. ngantuk memanjang.. ;D

eina, ena lom preggy lagi.. tp kasi hint je dulu kat irfan.. dan memg dalam perancangan tambah ahli baru.. InsyaAllah.. maklum la kan.. umur makin bertambah ni.. huhu

Ena said...

ops!..

Moga si adik tabah lalui ujian dariNYA..

wan sujaihah said...

haaa...baik gi cek..tiba2..kita serupaaa :)

~Siti Hajar~ said...

ala xfaham la, nape dgn adik eina tu? meh la kita kongsi2..huhu

papepun smga beliau terus tabah hadapi dugaan hidup ini..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Kenapa ngan adik akak??? (sibuk je nak tau... :)...)

semoga dia tabah & kuat hadapi apa jua dugaan...

dan moga akak pun cepat baik ye...

[-suziey-] said...

nape ngn adik ina? sedih je bunyinya..

mrs.spicy said...

yeke xpeknen kak ieyna=p hik hik

nieda said...

walau x tau hujung pangkal, harap adik iena bersabar. itu semua ujian dari ALLah.