About

Friday, January 7, 2011

.: oLe-oLe daRi saRawak laGi..i Like!! :.

balik kampung ari tu..
SIL yang belajar kt Sarawak (balik bercuti)..kasi ole2 ni..

kerongsang kristal & kerongsang Mutiara..
simple but nice!

menda ni kalau nak tunggu mama beli idok ler..
mama ni style guna sampai lusuh@ rosak @ hilang..baru terasa nak beli baru..
kalau tidak tu..semedang je la guna kerongsang yang sama..hehe..

see..ole2 itu..
simple and nice..^_^
then, ada sepasang pemberian dari sorang bos opis
yang balik dr bercuti kt sarawak nun..

tapi dah ter hilang la pasangan dia..
tinggal 1 je yg beso sket tu..huhu..

sejak ada ni, baru rajin nak pin tudung kiri kanan, kalau tak tak pin pun..^_^

thanks dear..moga kalian dimurahkan lagi rezki..Aminnn...!

18 comments:

SyUhAdA said...

comelnye..~

chugie said...

a'ah lah eina, nampak simple dan seang nk guna kan?

mama rifQy said...

dapat hadiahhh..suke sukeee

♥mamaQASrina♥ said...

wuihh..cantik..cantik!! suka!!!

♥mamaQASrina♥ said...

wuihh..cantik..cantik!! suka!!!

Fieza79 said...

sama la fieza jrg2 nak beli keronsang byk2..pakai smpai jemu...hehe

keronsang specel dari Sarawak tu..best..!

|| NaFiRaa || said...

saya suka beli kerongsang.. pantang nampak..nak jek beli..mueheehhe

Ena said...

teringat ena pun ada juga.. tp lupa pulak letak kat mana.. bukan apa kena sorok nanti dak irfan wat main.. adeihh!!

eima said...

ko mcm aku ... tak suka tukar2 keronsang...aku byk keronsang tp semua sama jenis...color pun sama ...ade jugak yg kaler ijau,biru,merah,pink peurple, oren, kuning,gold,coklat, tp aku ttp pakai putih...hahaha

Dilla Ady said...

same la cam dilla..gune kerongsang yang same jek ari2 gi keje..huhuhu..

kerongsang kunen..tudung biru!hahaha

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la... dah hilang ke rosak ke baru beli...

tak dak la nak beli wat koleksi ke... dah tu beli yg biasa2 je... hehe

[-suziey-] said...

waaa dr sarawak..ok nnti kita g sarawak nk beli gk la kerongsang ni..heh

Arizakiah said...

Lama tak jengah arif,....

akak sangat menghargai pemberian orang...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Samalah kita Eina..Selagi brg tu masih elok idok ler nk beli.. :)

'NuReeN' said...

nak 1 eina.. heheheh.. (x malu betoi)

ummumishkah said...

nice gift.. kalau ada anak dara mcm I ni eloklah ada brooch byk.. kejap2 mintak kerongsang.. tapi tak reti pulang balik.. heheheh

Zefa NorAsmara said...

Selamat bergaya dgn kerongsang baru.. cun melecun.. :-)

nza said...

kt sabah n srwk brouch camtu mmg byk n murah2...ada tu smpai rega cuma 50 sen je satu...mau xrembat byk2....