About

Friday, January 21, 2011

.: leKat lekaT ..cabuT ! :.

Salam Jumaat..

tak bleh membebel lebih2x...

layankan jerla aktiviti dua beranak ni..
tapi bapak budak dah tak interframe masa ni..
hehe..

so, wajah si kecik sorang jerlah
masa ni..sedang menjalankan aktiviti dia..

menampal sticker!
(time buat n3 ni baru teringat, byk sticker spongebob belum tampal, hasil dr kemenangan contest dr IbuBatrisyia itu hari..hoho..)

buat kerja memalam ni..

gigih dan tekun sekali..!



Arif suka tau main tampal2 ni..
banyak sticker doraemon... sbb dapat free stp kali beli solivite! ^_^

kalau la arif jumpa sticker yg dpt hadiah hari tu (sebuku)..
rasanya, ada jugak, yang tak berganjak dari beskal dia tu tuk menampal..ngee..

tampal2x then, cabut lagi..then, tampal lagi..hohoho..

7 comments:

MamaYatie said...

hihi...tempek jgn tak tempek ariff..tp jgn tempek kat dinding mama sudah la yer...

BIONIC WOMEN said...

belikan sticker album mama..
then arif buleh wat koleksi sticker

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Pandainya Arif tempek..cantik jer tgk tempekan dia tu.. :)

Sham said...

tak lama lagi bertempekla kat diding umah tu...hehe...

nieda said...

budak kreatif

Mama Hanim said...

tanda anak kreatif tu eina..hehe..

ch@ said...

haaa aunty ada sticker, arif pergi minta mama emailkan address rumah arif kat aunty, kat sini nsahida@gmail.com. nanti aunty bagi stcker tu.