About

Friday, January 14, 2011

.: duHai aNak.. :.


~ pic demamnya baru2 ni..huhu..sayu rasa hati~

duhai anak..

moga kamo sihat selalu..
moga kamo sentiasa aktif dan ceria..

mama risau kalau kerap kamo tidak sihat..
mama risau sampai takut nak lelapkan mata bilamana kamo demam panas
sangat risau..!

sedih bila tengok kam0 dalam keadaan murung..
tak aktif, tak bermaya..

sihatlah selalu ye sayang..
kalau sihat selalu, boleh jenjalan selalu..
hehehe..yang penting minggu ni..
kena sihat tau..
mama kamo berangan2 nak jenjalan ni..
jenjalan ke mana?..

hehe..mencari sesuatu..
ada agenda...simpan dulu..
kalau jadi baru leh cerita nanti..^_^

selamat berhari minggu!!!

28 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

ksian kat arif..moga cepat sembuh sayang...mama arif dh tak sbr nak jenjalan..bape mggu dok umah jek sbb sakit mata, hehe..

rindu nk tgk arif ceria! :)

cik puan akish said...

hadoila..mmg riso yg amat kalo anak demam..

dadif pon baru aje baek demam...

muge cepat arif cpt sembuh..

=)

ieda a.k.a mama erfan said...

kakak balqis demam, arif pun demam ye.. siannye...

erfan pun da dua hari demam..risau nak tdo, takut terlebih lena..

bintangku said...

Bdk nak besar.... mmg kdg2 demam. Demam nak pandai.. :)

Semoga sihat2 slalu..

Zue AnnaLeeya said...

klu anak demam mmg risau tau... nak wat keje pon tak snang...

Aleyn said...

Anak saya yang darjah 1 tu pun demam....semenjak Rabu dah x gi kelas ...hmmm..sekarang musim lah agaknyer..

Anyway, harap baby u cepat sihat dan ceria yerr...

Zaidah said...

minggu nie n minggu lepas banyak n3 eina berkisar tentang eina n ayep tak sihat....ayep demam n eina kena penyakit buntut...semoga ayep cepat sembuh....cian ayep..teringat saat2 adam asyik demam ...tak mo langsung makan....sabar eina...

BIONIC WOMEN said...

semoga cepat sembuh ariff...
sayu plak luahan hati kak ina nih..

e.l.i.z.@ said...

ciannya tgk ariff ;(
get well soon dear!

maszmadi said...

hah, dah ada plan ujung minggu ker, nak kemana tu???

Ayu Hussien said...

smg cpt2 sembuh..

Fieza79 said...

moga cpt sihat ye sayangg..mama kamu dh plan tu nk jenjalan...

hai nak gi cari apa la tu kan...nanti cerita..!

LyNn HaMzAh said...

moga cepat sembuh yer arif...kesian betul bila tgk anak demam kan...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

moga arif sihat2 slalu yer...cian tgk gmbr dia tu..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU EINA...!!

Ena said...

a'a cian tengok pic tu..


mama nak jalan2 yeh!..

ezan said...

get well soon arif.... cepat2 sembuh k, nanti mama nk bwk g jalan2 ni. huhuhu...

chugie said...

moga lepas ni die sihat2 je ye.. sian kan kalau tengok anak sakit ni.. kite pun rs kesakitannye.

Sue said...

cian ayep. bila anak demam, kita sbg mak ni mmg tak tido mlm dibuatnya... em malam td khalish pon start demam..

Dilla Ady said...

paling tak suke bile anak demam...konpem meleleh airmata doa die cepat sembuh or pass la sakit tu kt ummi...

mrs.spicy said...

ayep xsihat ke?
get well soon

Hanis Azla said...

klu anak demam mmg hati kita ni tak tenang kan.. tgk muka dia yg tak bermaya pun buat kita jd sedih.. Semoga arif cepat sembuh..

'NuReeN' said...

cinanyerr ayep... bila anak demam ibu la paling risau kan.. keja byk sekalipon boleh je pejamkan mata tumpukan anak lagi kan..

norihan said...

Cepat2 sembuh ye arif...kesiankan tengok anak bila demam...
Selamat berhujung minggu ye Iena...

mummy_ayu said...

ala..sayunya tgk pic ayeep mcm tu..
cepat sihat yer..mama nak bawak jalan tu...rajin2 makan ubat yer..

Mamamya said...

ariff demam lagi? maaf yer iena...lia dah lama x ziarah ke sini...last n3 aritu baca pasal ariff demam...kali ni bila buka blog iena..ariff x sihat lagi....

dah bawa ke klinik ker?

moga arif cepat sihat yer.....

p/s: mmg sgt ssh hati bila anak2 x sihat.....

nza said...

mmg risau kalu anak demam.

Nadiah Sidek said...

moga arif cepat sembuh..

nieda said...

sedih tgk arif mcm ni..betul kalau anak demam mmg kita susah hati. yelah budak2 baya mereka senang sgt nk kena sawan. Minta dijauhkan. Amin..