About

Wednesday, January 26, 2011

.: amBiL anGiN peTaNg..happy ! :.

petang hari di hari cuti Thaipusam~

petangnya, kami semua turun bawah..layan bebudak ni..
main-main @ playground sambil ambil angin petang..
memang berangin sungguh..nyaman... ^_^
berdepan dengan bukit kan..sedap je kena angin..

lama lepak2 kt bawah ni..
lebih sejam..gara2 menunggu si ayah sepupu2 arif mai ambik akak n anak2nye..
apapun ambil angin camni best sangat..

selama dok sini, jarang2 ada kesempatan nak lepak2 camni..
alang2 akak datang ni, ambil la kesempatan kan..^_^

dan kesempatan tuk snap2 pun harus tak dilupakan..hehe..
layan jerlah.. lagi dan lagi..mereka~

kehausan setelah penat bermain dan bermain~

uiik bukan bebudak je main, mak budak pun join sama..haha..akak mama la tuh~ ngee..tersnap...jgn maraaa.. =P

arif jadi pemerhati je, nak nek buai tu...tak pandai..sndirian..huhu..
haa...menan camni bleh la..lalala.. ^_^

amzar~ arif...kehausan..rehat jap..
penat bermain bukan main mainan @ playground tu, tapi main benda lain disekeliling..main susun2 batu...happy sangat arif on that day~

13 comments:

♥ mamaQASrina ♥ said...

alahai bestnya dpt main, amik angin petang..

nasibla rumah kami agak jauh sikit dgn playground ni, kalau tidak, hadooo..ada yg tak balik umah..

kekekeke

eima said...

cam fahim gak klu i PG bkn nk main mainan tp main mende lain kat ctu .. sgt comey aksi arif

~~*Lady Salwa*~~ said...

budak2 kalau dah ada geng memang seronok la bermain... hehe

seronoknya la amik angin petang kan... dah lama jugak tak wat camtu...

chugie said...

happening nye.. mesti enjoy kan?

Dilla Ady said...

arif da pandai minum air manis ye..dak acha tak pandai lagi n tak brape suke la..

sonot tgk diorang nih bergumbira main camtu..huhuhu

Fieza79 said...

PG tu dekat je kan dgn area umah eina..leh singgah selalu...smbil snap2 selalu...hehe

kat area perumahan sini tkda pulak PG..nk gi PG kena ke bandar kulim nuu..

Zur@ZaRi said...

suker kan tgk anak2 main kat PG...
zura pun suker bawak adam g PG n tgk dier main2 jalan2...

ch@ said...

tengok arif asyik minum aja, cemana nak banyak mainnya. hahaaa. email kita address akak.

Zaidah said...

diorang nie memang sepadan ajekan....macam twin....dah lama tak bawak bebudak ambik angin petang...asal petang hujan aje sekarang nie...

dinor's family said...

aduh...kantoi....lps geram ...lama xnaik buai...sejak dah jadi mak org ni...layan.....

bintangku said...

ada kwn, seronok ler arif.

Mama Hanim said...

seronok ayep main sakan ye.. sambil sihatkan badan..

mrs.spicy said...

ayep hepi ade fren. biasa fren ngan mama n abah jer.huhu