Laluan Iklan..clik2x for more details ^_^

.: Belajar DIAM dari banyaknya BICARA Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAN Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN Belajar TAWAKKAL dari UJIAN Belajar REDHA dari satu KETENTUAN.. :.

Clik..clik..

Wednesday, December 29, 2010

.: Yea..Yeaa...MALAYSIA MENANGGGGG!!! :.

Hoyeee....!!!!
MALAYSIA menangggggg!!!


TAHNIAH buat skuad bola sepak negara!
sangat berbangga weeeeh...!

Walaupun malam ni kalah di tempat lawan 1-2...
tapi keseluruhan MENANG 4-2..!

sangat2 la suka hati !!

konon nak melipat kain baju sambil tengok bola..
sudahnya, mata tak berkedip, tmpt duduk tak berganjak..sampai habis separuh masa pertama!

leka betul bila layan BOLA ni..hehe..

lupa diri jap bila MALAYSIA menjaringkan 1 gol..hahaha..
bukan lupa diri apa, tak ter control suara ayu i ni..ngee...
arif pun tercengang tengok si mama n si abah menjerit sakan tadi!

hahaha...jap je tercengang, pastu terkekek2 dia gelak ..hahaha..

apapun puas sangat hati sangat MALAYSIA menang di tangan Indonesia!
^_^

p/s oooh ada pancaran laser ke arah penjaga gol malaysia kan..tapi releks je semua orang..jelas lak tu laser nye..huhu..alahai..macam2..nasib tak jadi perkara2 yang tidak diingini..dan yg penting MALAYSIA MENANG !

7 comments:

Mamamya said...

alhamdulillah...mmg suka sgt2 w'pun lia x der la dapat tgk sepenuhnya sbb spt biasa b'rebut2 dgn si kecik kat umah ni....

puas hati sgt2 kan..w'pun masih ada yg guna kan pancaran laser....x habis2...tp rezeki ttp b'pihak pd kita...

hajarus said...

congrat utk pasukan bola sepak malaysia... cayalahhh... :)

e.l.i.z.@ said...

eli pun x puas hati td, x menang di tempat lawan..kalu menang td, lg best nk bersorak

apa² pun mesia dh ada improvement

mama rifQy said...

alhamdulillah!!! bagus bagussss

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

ya ho malaysia menang, bangga sagat2 k...

Zur@ZaRi said...

alhamdulillah...
bangga n syukur sgt2 malaysia buktikan kemampuan julang piala kan=))

mek da ©™ said...

YEAAAAAAA

Related Posts with Thumbnails