About

Sunday, December 26, 2010

.: SuDah KemBaLi ke buMi bukit JaLil..hehe..:.

Salam semua...

yuhuu..bersiaran di kala malam hari lak kali ni..
excited! dah balik dan selamat tiba di'rumahku syurgaku'..hehe..
waah perjalanan hari ni agak tersekat2 sket..
almaklum..ramai ambik peluang cuti krismas balik kg ye..
so, today..berlumba2 balik ke KL semula..

apapun selamat tiba..
dah lama pun..sempat saksikan Malaysia menjaringkan 3 gol!

yeaaaaah! happy! ngee..

balik tadi around 830pm lalu area stadium tu..
waaaaaaah lautan kereta dan motor dan kedengaran sorakan riuh dari stadium!
gitulah kan..semangat!

tak tahan tu, susunan kereta motor lah!
bersusun2...haih la camna gaya time habis game tadi ntah!
sesak memang harus la kan..

apapun puas la hati, Malaysia MENANG kepada Indonesia 3-0!
TAHNIAH! ^_^

Ok, cukup la n3 pelepas rindu..hehe..
sesi jenjalan pun tak sempat ni..
mau rest..esok dah kerja..hohoho..
horlicks! =P

4 comments:

mummy_ayu said...

tu la...ayu pun mula tak tgk pun bola..tapi bila dah 1 kosing..baru semangat nak tgk..he he he...so rabu nie harus la melekat dpn tv gak..layan bola...
psst..dah sarapan ker?

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bestnya balik kampung, kita esok baru nak balik kmapung husband...cuti sampai tahun depan...

mek da ©™ said...

velkam back.....yeeeeee mesia menanggg

Ummi AmnaAmzar said...

asslm..lieyna tgal kat bukit jalil ek...syoknya dpt balik kampung kan..akak dah lama x balik..last balik raya..maybe bulan 3 baru nak balik kot