About

Monday, December 13, 2010

.: inTro duLu :.

*n3 autopublish*

bilamasa mama wat n3 autopublish ni?
seawal pagi..
after balik dr klinik semalam, balik makan ubat, then, tertido..
doktor cek2 mmg demam lor..
demam biasa + batuk berkahak..so, MC ari ni ye..ngee..

after terbangun dr tertido tu..
cerah la pulak bijik mata ni..
itu yang bleh layan blog jap ni..
wat n3 autopublish..kot2 esok (ari ni) malas nak bukak blog..

so, kasi tempek2 pic intro jerlah dulu..
sabtu, kami ke JOM HEBOH Bukit Jalil!

aduhaii..pening kepala sungguh, jauh menapak!
huh..

apa kes bergambo dlm umah..hehe..saja je.. ^_^

budak riang gumbira sbb nak jalan2 ni..lalala..

upps mickey tu tinggal umah tau, taknak bawak tau!

dah bertukar topi pulak la..hehe...

sesaja pun bleh snap..hahaha..

"dah la mama...arif tak sabar nak g jom heboh ni.."

17 comments:

Mama Hanim said...

sian eina demam ye.. mmg musim demam kot skang ni..

rehat cukup2 ye..take care..

MrS. F!zA said...

sana sni dgr org demam..mmg musim la ni kot kan..moga cpt smbuh..

mummy_ayu said...

demam..sian dia..makan ubat..rehat & get well soon dear...

♥Azie♥ said...

kak ina kami pun ke jom heboh jugak..kami g hari ahad...tentu arif penat jalan kan..

♥Azie♥ said...

kak ina kami pun ke jom heboh jugak..kami g hari ahad...tentu arif penat jalan kan..

♥Azie♥ said...

kak ina kami pun ke jom heboh jugak..kami g hari ahad...tentu arif penat jalan kan..

mek da ©™ said...

wah soping ape kat jom heboh ayep?? ee

ch@ said...

bila mc, duduk kat rumah, tiba-tiba bdn boleh segar ye kak? hihiii...
take care makan ubat ye. rehat.

ayep beli apa kat jom heboh? ensemnya dia.

Zaidah said...

tak tinggal ngan patung mickey dia tu...seronok tak gie sana...banyak tak beli barang ayep...

[-suziey-] said...

kita pn pegi gk jom heboh..smlm la tapi..ptg..heheh..

maya amir said...

get well soon.. sempat lagik gi jom heboh...balik dari jomheboh rasa demam ek.. maybe panas sgt kot

'NuReeN' said...

moga cpt sembuh k.. ;)
comel la arif.. manja2 gitu

Fieza79 said...

g jom heboh ye semalam....best tak..panas tak cuaca...mesti penat giler menapak...

Mamamya said...

semoga cepat sihat yer...makan ubat tau!!

Dilla Ady said...

demam ye..siannye..rajin2 makan ubat tau..

tak penah lagi menjejak jom heboh..sian kan? huhuhu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

mickey mouse tu mesti tak kan tinggal punyer

mama rifQy said...

makin encemmmmm!!