About

Wednesday, December 22, 2010

.: biLa ariF berteMu aMzar Lagi :.

*n3 autopublish*

yup...ketemuan lagi arif dengan sepupunya Amzar!
kali ni atas sebab yang sama cam sebelum ni jugak...

abah ada majlis kat tempat kerja...
so, mama n arif ditinggalkan kt umah kakak mama aka mak njang arif!
so, ketemuan lagi arif n abang amzar!

kali ni lebih mesra bila jumpa..
yelah baru je jumpa sebelum ni kan..

sempat lagi mama snap2 mereka bermain
seronok menyenap wajah anak2 ni..
wajah yang tulus mulus...ceria!

sebelum tu, nak kasitau..
kali ni, mama dapat habuan yg sama tapi tak serupa sprt sebelum ni
last mama jumpa kan, dpt buah asam jawa..

kali ni, asam jawa gak..tapi versi JERUk!

waaaaah best bangat! siap kakak tapaukan lagi..!
best giler...masam2 manis.. ^_^
see..


camna. menggugat iman tak?..hehe..mama sebab hantu asam, memang menggugat la bila tengok asam2 cenggini! mebeles! hehe.. ^_^

dan kanak2 riang ini....

~ kakak Ain ~ Amzar ~ Arif ~
Dah besar nanti, macamana la rupa mereka2 ni kan..membesar sama-sama..
moga semuanya menjadi Insan yang berguna! insyaallah...

janji rajin belajar n dengar nasihat ibubapa ye...Aminnnn...

14 comments:

eB@mamaAerish'n'Aed said...

x suker asam... tapi mereka mmg comey.... mmuahhhhhhhhh

nza said...

kecur airliur tgk asam tu....

sronok tgk anak2 mesra camtu...

Iela Fazielah said...

mamalieyna.. lom tgk gmabr br bc n3 dah kecur air liur ni.. tgk gambar lg la... meleleh2 terus.. mesti sedap jeruk tu kan??

♥mamaQASrina♥ said...

ya ampun...sedapnya tengok asam tuh..kekekeke..kemain suka arif ya bila ketemu dgn amzar..kekekeke

chugie said...

mesti seronok arif dpt kawan tu kan? cumel2 je dorang ni..

Mama Hanim said...

picca asam tu mendera jiwa lah eina..hehe.. nak skittt...

mesti sonok ayep n cousin tgk blog ni bila dh besar kan.. byk picca growing up bersama..

Ena said...

adoiiii!!

kecur liur ena ni tau!.. sedapnya... hehhe..

norihan said...

aahhhla iena..nampak sedap je jeruk tu..terliur sangat,nasib baik tak mengidamkan...iena,kenapa arif nampak slim sangat..

Ummi AmnaAmzar said...

sangat menggugat iman..huhu pos la mai cni ckit..

mek da ©™ said...

weyyyy sdpnya..lama gile xmkn jeruk tuuu..kalo pds lg sodappp

ch@ said...

asam? pergh buat kecur liur saja akak ni. encemnya ayeppp. mereka besar nanti, panjat pokok sama2, redah paya sama2, kejar ayam itik, bestnya jadi anak kampung.

'NuReeN' said...

mesra betul arif.. elly pon klau jumpe sepupu dia kemain lagik..

hantu asam.. tgk pon dh kecuq air liur rasa mcm masam ja, tp nureen x suka mkn asam, klau mkn pon sekadar rasa2 ja.. sbb masa kecik2 nureen kena marah ngan abah, sbb beli asam tanpa pengetahuan pastu x mau kasi adik plak tue, last2 abah ambik asam2/jeruk tue lempaq dlm semak.. lps kes tue mmg terus x beli asam... hehhehe notty kan nureen ni...

maszmadi said...

ameen..... hm, rasa kecur lak tengok asam tu..... tapi cam masam sangat jerk..... auwww

~~*Lady Salwa*~~ said...

1st time tengok & dengar pasal jeruk buah asam...

cam best je... tapi malangnya sal bukan jenis hantu asam... husband sal lak hantu asam... hehe

amin, mudah2an jadi anak yang baik...