About

Monday, December 20, 2010

.: beNda paLiiiiiiiiiiiiiiiiig banYak ada kt umah ! :.

*n3 autopublish*

apa bendanya?
haha...agak2 kengkawan apa la benda paling banyak ada kt umah mama ye?
eeeh..rasanya umah sesapa pun sure banyaaaaaaaaaaaaak benda ni..

sebab benda ni kerap digunakan..
hari2...dan standby tuk tetamu2 yang datang menginap kt umah jugak!

apa mendanye tu?

ini.............

v
v

v
v

v
v

v
v

v
v

v
v

v
v

tadaaa.... ^_^

tuala...

ini antara tuala baru tuk bulan ni..disember!

2 daripadanya dpt free masa beli SuperPower kt Jom Heboh tu..
1 daripadanya Kompeni bagi..cenderahati gitu tuk all the staff!

p/s kawan2 setuju tak, benda ni paling banyak kt umah? ^_^

20 comments:

Fieza79 said...

kat umah fieza tk byk..huhuu ada selai je buat standby utk tetamu...

betol kan tetamu dtg tanpa di duga harus stanby byk2..hehee

Huda said...

setuju:)

LYaFRINA said...

CAM LYA PLOK SUKA BELI TOWEL KAT ASYA.. SUKA TGK TOWEL KARTUN UTK BUDAK2.. CUTE!!

Sidratul Muntaha said...

ahha
tak jugak
yg plaing byk umah skunk ni t shirt org tua
pastu bju budak2 nih'
huhuuh
dah mcm gudang kain plak umah aku!!
tu belum dgn menan budak2 ni lagi
adoyaii
hands up!

bun_nee said...

setuju.. punya la banyak.. sampai penuh satu drover

@e_da said...

setuju gak.. sebab kebetulan kdg2 kan..

Ummi AmnaAmzar said...

hasil g kenduri pun byk lieyna..hehehe..tp skrg dah kurang gift tuala ni..

mek da ©™ said...

kat umah hanya ade dua tuala xguna..tuala gift hantaran dulu ekekkekkekek

~Siti Hajar~ said...

setuju!!!!

1 lg tuala sapu tangan tu, belambak2 sbb p kenduri mesti dpt yg tuh..hehe

Ena said...

ena kalo towel nie suka gak kumpul.. senang tak yah beli dah.. dapat dari umah owang kawin.. ngeeeeee..

mummy_ayu said...

memang setuju.....

[-suziey-] said...

erkkk btl jgk tp xde la paling byk..hahahaha..paling byk lori aQeel..eekekek:p

♥Azie♥ said...

saya pun setuju ngan kak ina..harus stanby tuala

Izan Ishak said...

kat umah izan tuala mmg sentisa standby lah. lagi yg banyak ialah bantal n selimut!

chugie said...

memang setuju sangat eina, sy pun ada koleksi towel gak.. hasil pengumpulan dari rumah orang kawin.. ekekek:D x lupa juga, gift2 lain..

Dilla Ady said...

errrr...tak jugak la eina...dilla ade bape lai jek...tapi kalu mak dilla...mmg byk!

nieda said...

rumah nieda takde lah byk sgt. adalah dlm 6-7 helai..hihi

Cik Jue said...

setuju ..sebab umah cik jue pun banyak tuala....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

asyik bagi tuala je kan, dulu pun tuala kali ni pun tuala..memang diornag ni minat tuala

norihan said...

aahh...saya pun setuju ngan iena...kat rumah dah melambak tuala..sampai tak tahu bila nak guna..