About

Thursday, November 18, 2010

.: MaMa & AriF je..abah takde..hehe.. :.

n3 sempoi je ni..
nak abadikan piccas mama & arif di pagi raya!
Abah?

mood tarak marii tuk bergambo..
huhu..takpo laaah cuma kami berdua!

arif banyak la mama snap2x..next n3 la tempek2..
time ni bz's la...tapi mau jugak tempek2..

just 3 keping ni je maMa with aRif..^_^


huhu..baju raya posa ari tu jer.. ^_^
hikhik..lain macam je tengkok dak arif ni =P
ooooh nampak bujangan dah anak mama lah! ^_^


17 comments:

dwaty said...

bestnya... dapat sambut raya haji....

[-suziey-] said...

kt pn xbyk gbr raya.hehe mls la..sebuk nk mkn jek..ekkeke;D

Rizziela said...

Selamat Hari Raya Haji,,cute nyer berbaju Melayu

mek da ©™ said...

emm sama la..mek da pun bergambo ngan haikal je :)

Ena said...

ok la tu.. ada gak gambo..

kita tak dak..huhu..

bintangku said...

Selamat hari raya.... raya aji nie, tak der laksa erk? :P

acik mimie said...

iena ... selamat hari raya haji ... acik mimie pagi raya satu pic pon tak snap ... bz .... hehehe .. ptg raya je sempat snap sikit ...

Adeeya said...

Selamat Hari Raya. Comel je berbaju kurung berbaju melayu , me semalam pakai tshirt je huhu :s

mrs.spicy said...

hihi..siap pakai bj melayu budak tecit. erm..kalo dah bujang xlama lagi nak dapat menantu la kak ieyna=p

'NuReeN' said...

salam aidiladha..

berdua jerr... arif ckp kat mama nak adik k.. ;)

Nadiah Sidek said...

arif nmpk manja dlm gmbr ke-2 tu :D

e.l.i.z.@ said...

ber2 kan lebih baik :P

selamat hari raya kak!!!

nza said...

berdua pn ok la...org lelaki mmg xsuka sgt brgmbar eina..kalu ayah langsung la kalu diajak brgmbo...jg jurugmba ok jerr....

'NuReeN' said...

salam aidiladha eina...
nureen nk jemput ambil tag k
http://nureenasir.blogspot.com/2010/11/contest-kids-baby-photo-contest.html
tq

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

okla tu berdua..hehe
cute je..mama lak lebih2 kasi peace..wekekke

::Mamalyna:: said...

lieyna, baru perasan, kami takde pun bergambo raya...pagi2 sibuk ngan hal masing2, ehhehe

Intan Inn said...

erm comel jer mama dgn ayepbergambar yer..inta pun tak amik gambar raya haji bk sgt...