About

Tuesday, October 19, 2010

.: saBtu g TESCO..jaLan2 dpt MenDe ni RM9.90 jerr… ^_^ :.

Sabtu lepas, petang..terjah Tesco Puchong..
Misi..mencari barang keperluan dapur + keperluan Arif..

Terjumpa pulak 1 kehendak ni..tomei jer..RM 9.90 jeee..
Murah betul!!! So, beli lah..hehe..
Ape mende tu?
Jom layan piccasnye..hehe..
@ TESCO..

mama & arif..sempat interframe..takde orang sangat! ^_^

senyum je...hehe..stok laksa ada aje (kalo perasan la, plastik kaler ijau tu =P)..
dah habis soping, singgah mamam dulu..arifnye pun adaa...^_^

itu je menu tuk arif..mamam pun tak habis..
sempat snap aksinya yg ini..lately ni arif suka..muncungkan mulut gitu =P

Oooh…dapat ke teka apa mendennye RM 9.90 tu?..hehe..
Ni haa…

Elok je sampai rumah, terus nak nulis kat sini..hehe..
Layankan jer…

mejanya itu lah mende yg dimaksudkan! ^_^







Comei kan Japanese Table ni…sukee arif tau! ^_^

Berbaloi2x.. ^_^


26 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah dapat meja ek...cantik kak balqis punyer dah simpan dalam stor sebabnya bukan wat menulis balqis pi naik atas meja tu pastu lompay...nak jadi ahli sukan negara...takut dek patah riuk nanti so tu yang simpan....wow murahnnya...

MrS. F!zA said...

murahnya.. ni yg jnis rmdh betol kn..kiranya sesaui utk budak tecik la..kt rumah ada jgk tp tggi sikit rasanya..

Adlina Husaini said...

mama, thanks for ur entry..memang tengah mencari sekarang ni meja ngan kusi

kusi yg dok ada dah rosak dijahanamkan oleh budak tecik tu..

beli meja jepun sudah, takyah pakai kusi kan..

MamaYatie said...

a'ah..murah & cantik..sesuai ngan ayeep

Adlina Husaini said...

eh lupa nak tegur, cantik la umah..hijau gitew,tenang n nyaman ^_^

bintangku said...

Eh eh.... murah lar.... nak carik jgk lar utk najmi. thanks 4 info yer... :)

dhamirah asilah said...

comelnyer ank akak ni...bulu mata dier lentik....

az rina a.k.a jaijina said...

eh, murahnye, tak sampai 10hengget pon..kene carik satu gak untuk si echa..dia kan aseklah ngaco abah dia..

Ena said...

comei la gambo.. puas mata memandang..

ena dah lama tak p soping nie.. nak kena p cari gak tapi ntah bila la tu.. mrmm..

Comei je table tu.. ayep pun suka tu.. ;D


Si kakak punya pun ada tapi sokmo dok berebut ngan si adik.. pemberian dari makciknya dulu masa s kakak sorang lagi.. kena cari lain tuk dak irfan nanti.. huhu

mrs.spicy said...

murahnya. meja ni zaman2 belajar dulu multipurpose. boleh guna masa makan, boleh guna masa nak study atas katil. hehehe

BIONIC WOMEN said...

bila baca entry ni baru perasan, rupanya dah lama x g tesco..hahahaha..
dulu me kaki tesco, nape dah lama x pergi ek????
nak g beli ler utk dhiya meja tuh, selain menulis, tempat makan pun leh kan????sambil2 tengok tv leh ler letak biskut ngan air atas tuh..

mummy_ayu said...

cantik la meja tu..sgt sesuai ngan ayeep yg tomei tu...tak yah pakai kerusi kan...murah plak tu...

[-suziey-] said...

ala baru nk teka dh btau jwpn..ekekek:p

comel nye meja tu..hehe..lps ni lg rajin la arief menulis..ni xleh bawa aQeel ni..satgi aQeel je conquor meja tu..haahhaa:p

iem said...

comellah meja tu .. lama dah niat nk beli utk faiq tapi tak terbeli2pun lagii ...tapi murah eik kat tesco ...

Cik Jue said...

comel..sesuai untuk ariq..

LYaFRINA said...

OOO.. MEJA TU.. ARITU ADA GAK NAK BELI.. TP X BELI2 PON

chugie said...

eh murahnye eina.. emm ok lah tu kan, x tinggi sangat.. kalau tinggi2, bahaya gak sbb x sesuai utk kanak2 lasak cam fatin..kang abis die buat tpt melompat.

Dilla Ady said...

eh murah btul la..bez tu..tgh nk mencari2 jugak meja tuk acha..

apsal la kluang takde tesco ek..kalu ade..sepantas kilat gi cari meja tuh..hihi..

lupe lak..tahniah tuk sume pemenang contest eina tu ye..mmg comel2 la..nmpknye lum ade rezki tuk acha lagi..takpe, cube lagi kan..

zura@iwan said...

salam ziarah ....slm kenal tuan tanah...hehe..

pandai edit gmbr le ...

hajarus said...

wahhh... memang berbaloi2 harganyer kak... sesuai sgt tuk arif...

paling sker pic arif muncungkan mulut tuuuu... :)

mek da ©™ said...

betul ke 9.90 nih kak..murah lak...nape mek xjumpa ni..eee

cantik template..seriusssss...lawaaa

acik mimie said...

uit .. tesco puchong ... awat tak roger acik mimie ... dekat sgt dengan rumah ...

~~*Lady Salwa*~~ said...

murahnya... ada gak dok berangan nak beli meja kat faris...

tapi tak terbeli2 pun sampai sekarang... hehe

suka la tengok pic yang akak edit jadi lukisan tu... cantik sangat2....

Intan Inn said...

wahhh mama murahnyer...heheh nak jugakkklah..tapiantilah takut juga diorg buat panjat lak nanti..erm bukan wat tulis2..hehehe

norihan said...

Murahnye meja tu,boleh beli tuk sarahla macam ni..senangla arif nak belajar nanti..cayang dak arif ni...

.::Lynn::. said...

RM9.90 jea.. ari tu ada tgok RN39.90.. terus xjadik beli