Laluan Iklan..clik2x for more details ^_^

.: Belajar DIAM dari banyaknya BICARA Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAN Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN Belajar TAWAKKAL dari UJIAN Belajar REDHA dari satu KETENTUAN.. :.

Clik..clik..

Tuesday, October 19, 2010

.: ResuLt FinaL : "Sweet & Cute Baby 'Exploration Time' Contest"..CongratulatioN !!

Salam buat semua.....

Dengan ini, mama umumkan pemenang2 bagi contest yang julung2 kali di anjurkan oleh MAMALIEYNA..

"Sweet & Cute Baby 'Exploration Time' Contest"

sekalung TAHNIAH buatttttttttttttt....

PEmenaNg bG teMpaT ke.3...


Jatuh kepadaaa..........

v


v


v


v


v


adik..............


tengtengteng........... ^_^..


smile..



TAHNIAH !!!

PemeNang bG tempaT ke. 2..


Jatuh kepadaaa..........

v



v



v



v



v



v



v



v

adik.......

jengjengjeng.... ^_^..


smile...



TAHNIAH !!!..

dannnnnnnnnnnnn...

kemuncaknya...

PeMenaNg bG teMpaT perTaMa


jatuh kepadaaaaaaaaaaa.......

v



v


v


v


v


trengtengteng......^_^..


smile...


TAHNIAH !!!!

Keputusan adalah MUKTAMAD! Harap Maklum! ^_^


Tahniah untuk semua..

kepada pemenang no.1 & 2, sila buat pilihan untuk Cermin bergambar yang mana satu menjadi pilihan..!

Sila terjah ke SINI untuk pilihan CerMin bergaMbar..
dan maklumkan kepada mama kat Komen Box iNi .. ^_^

Terima Kasih..

upsss...jangan lupa..emailkan details anda..
NAMA, ALAMAT, NO.TEL ke email ini : lieyna_hamid@yahoo.com.sg

dan sila semak ejaan nama anak anda,untuk tujuan..
sulaman nama pada Tuala yang akan diberikan kepada setiap pemenang (no.1, 2 & 3)!

Tahniah sekali lagi!

bagi yang tidak terpilih, jgn putus asa..Insyaallah..ada rezeki boleh la mama anjurkan lagi contest seumpama ini..Terima kasih kepada semua yang menyokong & turut serta memeriahkan Contest mama ini.

p/s penghantaran hadiah mungkin memakan masa sebab nak kena tunggu salah satu hadiah dari penaja..iaitu, Tuala Bersulam! So, harap maklum ye..Terima kasih! ^_^

28 comments:

nieda said...

tahniah pada si comel yg menang..mmg patut mereka menang..aksi yg sgt menarik..

Ena said...

memg comel..
memg layak la top 3 tu..

Tahniah wat pemenang.. :D

LYaFRINA said...

wowwww.. lya dah rasa adik damia tu akan terpilih. sbb penuh confident memasak didapur..

tahniah buat semua..

wan sujaihah said...

wah aksi2 spontan..nampak aper yang nak disampaikan...tahniah2...

kepada penganjur...wah meriah contens akak.saya tak sempat nak joinn ;0

~aSHa~ said...

wah tahniah..sweetnye anak dara tu memasak..pssstttt leh aunty meminang tak? anak aunty bakal pilot ni....ehehhehee

eima said...

congrats to all winner ....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

suka no 2!!!!!!!!!!!!!!!

mummy_ayu said...

congrats to all winner!!

MrS. F!zA said...

tahniah semua!!! shomel je semua..

norihan said...

tahniah ye...semua comel sangat..

Ain said...

tahniahhhhhh to all winners....

memanggg cute habessssss....

Anonymous said...

yang top 12 yg lain tu x dpt saguhati ke? hehehe

mamalieyna said...

To All:
hehe..mmg cute kan mereka..semua pun cute..mmg pening juri2 tau..huhu..

Anoy:
hehe..penganjur kasi setakad yang termampu je..huhu..Insyaallah next2 contest bleh la kot..kalau ada contest la..penaja sorang jerlah yang ^_^

Momma Mia said...

Tahniah utk semua

Cyda Acme said...

Alhamdulillah ...
Sangat2 tak sangka yg Adli leh menang hu3
Mekasih byk2 tak terhingga wat pihak juri n penganjur .. sat gi sy email detail kat akak yek ...

chugie said...

tahniah pd semua yang menang.. memang layak!

Sham said...

aduyai...tak menangla plak amin...huhu..anyway congrat pd semua pemenang..pd penganjur:pasni buat2 la lagi ye... ;p

Intan Inn said...

tahniah kepada semua pemenang..erm comel sangat kan..sangat kreatiflah kan....semoga happy selalu

Fieza79 said...

hurmm...akhir nya...tahniah bt para pemenang...mmg aksi yg sgt menarik dan kreatif..!

hehee lmbt pulak dtg sini...

Mamamya said...

tahniah utk semua para pemenang....sygnya x dpt join sbb anak2 dah t'lbh usia... :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tahnaih semua...semua yang join comel2 k...len kali leh la wat contest lagik

MamaYatie said...

tahniah semua..mmg layak & sesuai sngt2 semua pemenang tur...

nnt wat contest lagi yer

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

alhamdulillah....rezeki damia aleesya dapat no 3...thanks kepada penganjur dan juri2 semua..

saya ader buat entry kemenangan...jemput singgah blog saya..

[-suziey-] said...

ouh xde rezeki aQeel..xpe..cuba lagi lenkali..

tahniah tuk sume yg menang..

mek da ©™ said...

tahniah!!!! semua comei

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah kepada semua pemenang... memang cute semuanya...

~Siti Hajar~ said...

sy ada ms sikit ni, br terjah blog eina, pemenang dah diumumkan pun sy xsmpat tgk...huhu...bz bangat sy ni (ya la tu)

pemenang2 comel tu mmg layak la, tahniah2...

apa2 eina email sy okeh!

dilla lala said...

salam,sis...thanx alot yea...xsngka LUTFIL HADEE dpt 2nd place...;p
yyeeeiiippppyyyy!!!!!
to BABY (MAMA AMANA & ARIEF) thanx too...;p

Related Posts with Thumbnails