About

Saturday, October 9, 2010

.: JoM saKsiKan LaGi akSi coMeL mereKa..my ConteStants :.

takMo bebeL panjang..

meh nak tempek lagi sebahagian dari contestant contest

"Sweet & Cute Baby 'Exploration Time' Contest"
nak tau keseluruhan peserta, sila rujuk side bar mama sebelah kanan tu ye..tQ ^_^







comelkan mereka?..aduhai..makin pening la juri2 nanti ni..hehe..

lagi lebih/kurang 17 jam lagi untuk ke masa tutupnya contest ini secara rasmi, iaitu jam 2.00pm esok hari (ahad-10/10/10)! ^_^


8 comments:

AnWaRnAiM said...

huhu..comei2 blake..kiut miut >.<

akma said...

alahai sume nye comey2 mcm nak geget geget je pipi diorang, hiks!

saye peserta yang ke 69. hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tq anak saya daha da dalam list

nieda said...

ramainya yg join...pening kepala juri nak pilih..semua aksi comel2 dan hebat belaka mereka explorasi

Cik Jue said...

comeel3..nak masuk tapi farisyah dah lepas umur...so sad....

Fieza79 said...

wahh setakat ari ni dh 84 peserta...mmg penin la juri2 nnti...sape la yg bertuah tu kan..

last dh ari ni...jeng..jengg..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Macam kenal jek budak yg bernombor 72 tu... hehe

gud luck tuk semua esp faris la... hehe

Anonymous said...

clevilitueple
[url=http://healthplusrx.com/psoriasis]psoriasis[/url]
wropAnarEcorn