About

Wednesday, September 8, 2010

.: TeriMa kaSih buaT - MaMa3H, MaK Cu, IBu.. :.

Waaah bersiaran hari last berada di opis..
esok dah mula cuti..
tak lama..until selasa jer..rabu masuk kije balik!

ooh...ucapan terima kasih kepada mereka-mereka ini..

Terima Kasih buat MaMa3H ~ atas kemenangan Arif dalam contest anjuran beliau 'Si Manis Berbaju Melayu/Kurung Contest'

nak tau pemenang berbaju kurung & pemenang kategori lain..sila terjah SINI!

ni ler pic bertuah tu & hadiah yang bakal diterima! yeaaa...Alhamdulillah rezeki! ^_^

ni hadiah yg bakal diterima...
eeh bukan si comel ni tau..hehe...baju dan seluar comel itu..^_^

Terima Kasih buat Mak Ucu Arif ~ yang baru balik dr Sarawak tu..
semalam ambik mak Ucu Arif kt LCCT..macam2 buah tangan dia bawak ha..
see..

utk mama..rantai leher & tangan kristal+mutiara! cantik kan..sesuai dipakai di pagi raya! ^_^..mama sukeeeee..!
utk abah..butang baju melayu..simpan dulu..sebab this raya baju abah leher johor! ^_^
utk Arif...bear bear..berisi coklat kt perut bear bear ni..^_^...dpt nyum2x..Arif suka bear2x..! ^_^
kek lapis - coklat DAIM - kuih cincin (sedaap taauuu..mama sukaa sangat! )

seb baik la mama sempat jahitkan sepasang baju kurung utk Mak Ucu..^_^
tanda terima kasih jugak tu, selama ni..asal balik jer, sure macam2 dibelinya..
dan pagi ni Mak Ucu Arif akan balik ke Pontian
bas pukul 10..pagi2 tadi sempat la kasi duit raya jugak..hehe..

dan Terima Kasih jugak buat Ibu Pengasuh Arif..
sebab semalam kasi maruku nii...nyum2x..boleh krup krap..kat umah ^_^


terima kasih untuk semua...!
moga2 terus dimurahkan rezeki hendaknya!
Amin...^_^


10 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

tahniah ayep memang tomei...suka kena cium dengan balqis...balqis dapat muruka cap udang dari ibu pengasuh...

mamalieyna said...

Anje:
tQ!

tu la, dia mmg suka cheoum2 ni..hehe..tecik2 lg takpe..^_^

ooh ye ke, belum rasmikan lg..hehe//

zurazari said...

sonok nak rayer kan...
hehehe=)

mcm2 prezen dapat...
nak rayer!!!!!!!!!!

mamalieyna said...

zurazari:
tulah rezeki utk beraya..hehe..

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah ayep...

uih, melaram ngan rantai & gelang kristal la raya ni...

balik agi2 ya. hati2 di jalan raya. sal tak sure lagi. maybe lepas isyak malam ni kot... tunggu pengumuman raya dulu... hehe

mummy_ayu said...

tahniah ayep..meang comel 7 encem..ooo...main kiss ngan balqis ye..takpe tecik lagi..

Ena said...

Wah.. Tahniah!

Rezeki mencurah2 sungguh ye.. ;D

eT said...

waahhh...murah rejeki...

tahniah3...

Fieza79 said...

suka dia dpt rantai raya...mcm2 tu haa...rezki betol...bertambah meriah la raya eina...

owhh ingat cuti pnjang so jap je la kat kg...? fieza cuti smpai khamis...jumaat kije pastu sabtu ahad dh mmg cuti...isnin baru la kembali kije spt sediakala...

bintangku said...

Tahniah ayep, jadi juara... memang comel pun gambar ayep tu..

Hmm... kuih cincin tu mmg sedap w/pun keras skit. Kan best kalau ada jual kat sini. Leh buat ilangkan ngantuk tu.. :P