About

Tuesday, August 17, 2010

.: SeSubuH paGi operaSi suDaH berMuLa :.

huhu..
seperti yang dijangka..dakulah si pencatit minit itu!
hermm...4 helai @ 8 page gak tulisan hamba tadi..
abes pun kol 1...tak smpt nak BW sangat..hoho..
makin tak terkejar nih..aduhai..

upss cukup bebelan..spt biasa..n3 psl dak tecik hambalah..
sesubuh pagi..dah mulakan operasi..
operasi kemas2 biar nampak bersepah!

sudahnya, time nak kuar dr rumah tadi..
semua berselerak weeh..balik karang la ngemas baliknye!
kuar umah dkt 630am tadi..
takleh lewat sket, kang lewat banyak abah sampai tmpt kije dia..

layan...z..happy bebenor lak tu..^_^

khusyuknye weeeh...penat mama panggil...

bedak dah habis dah tu..^_^..tak buang2 si mamanye pun..leh la si tecik buat menan!
see...happy tau!

p/s psl previous n3 kan, psl pijamas comel tu..arif lum sempat posing2 sbb baju tu baru received semalam..dah basuh kang, harus mama pakaikan n snap lagi..lalala..^_^

35 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

hehe, ngemas rupenya dak ayeep tu ye..echa pon suke sgt mane barang² mekap rina..ade skali terlepas pandang, dia boleh korek lipstik tu..tah macam mane dia boleh bukak pon tatau ler..

rATu kEBaYA said...

alalala... comeinyer senyum nampak gigi...

fabulous.farah said...

hahaha..seronok jer ayep boleh mengemas pagi2. senyum sampai ke telinga=p

LYaFRINA said...

hihihi.. sama mcm asya.. suka sgt tlg mama dia sepahkan rmh.. especially.. bila buka almari baju dia.. suka tarik baju2 dia..

ooo.. eina pon pkai bedak miami yer.. samala..

**awlnya ayep bgun.. bgn sahur skali k ni??

MrS. F!zA said...

yehhhhaaaaaaa mama ayep pakai bedak miami cam aunty.. ahaks

kemain soka lagi ayep tu!

~aSHa~ said...

awalnye bangun...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Amboi rajinnnya 'mengemas' ye ayep... tu la budak2, pantang rumah berkemas sket, saja nak 'tambah' kekemasan tu...

kita jugak la yg 2,3 kali kena wat kerja... hehe

Intan Inn said...

erm ayep boleh kawan dgn anak sayalah sbb suka mengemas.hehheh,,pagi2 dah bagun...

zue @ annaleeya said...

abis umah tuh bersepah sgt... ayep tlgla kemaskan utk mama... hehehe...

wan sujaihah said...

rajin nyer org bujang akak...he he ...bedak yang dah bias tu banyak sgt tu kak..bg saya satu..omey cukup suka tu..:)

mummy_ayu said...

ala sianny ..dia jugak kena amik minit ye..nak buat cam ne..dah keja..

bab hero tu..amboi..sakan mengemas..pagi pagi dah start projek dah...

Ena said...

alahai siannya.. tapi tak pe eina kan cekap.. :D

alolor.. comey nye dak ayep main sepah2 tu.. sama gak la ngan ena suka simpan sbb rasa sayng nak buang.. heheh.. pastu bg anak wat main gak.. ;D

haslina said...

baguih suka kemas-kemas ini...klu latih elok2
esok2 ada da org tlg2 dirumah...kan

**sHiKinn** said...

awalnya kak eina turun dr rumah kan..sy kul 6.30 br nak masuk bilik air..kul 7.45 br terhegeh2 pegi keje..
kak iena pun pakai miyami ek..suka2x..

Mama Hanim said...

awalnya eina kuar umah..

cute btul ayep tunjuk gigi..hehe..

--> sori bru dpt lawat eina.. td dh try e-mail eina tp x dpt..

ni address saya :
W.Wani W.Ahmad
No. 262, Lorong Berlian Indah 6/3,
Taman Berlian Indah, 08000,
Sg.Petani,Kedah.

Tq2 eina.. sori late..

mamalieyna said...

az rina:
echa takpe gegirl...ni arif ni boboy..ada ke suka telak muka kt cermin muka tu..huhu..tak sesuaiii.. =P

mamalieyna said...

ratu kebaya:
tu la, tayang habis gigi yg ada! ^_^

mamalieyna said...

fabulous.farah:
tu lah kerjanya, awal2 pagi dh mulakan kerja..aduuhaii..suka hati lak tu!

mamalieyna said...

Lyafrina:
arif mmg bgn awai lya, time sahur dia bgn dah..sama sibuk di dapur..hoho..

budak2 mmg suka bab2 ni kan..sabor jer..

mamalieyna said...

mrs fiza:
bedak ni glamer kan..ramai orang suka pakai! selesa ^_^

tu ler, bab ni suka betul dia..huhu..

mamalieyna said...

~asha~
memang...kul 4lbh dia bgn dah, tepaksa..sbb nk kuar awai dr rumah..huhu..

mamalieyna said...

lady salwa~
tu ler...ghajin bebenor diorang ni kan..takyah suruh2, volunteer nak nolong..hoho..

mamalieyna said...

Intan Inn:
kebanyakan budak2 mmg suka bab ngemas2 ni kan..pepagi dh ingt nk ngemas..huhu..

mamalieyna said...

zue:
yelah auntie zue..arif tolong mama jer, itu pun mama nk bising..=P

mamalieyna said...

wan sujaihah:
ihiks..suka simpan sbb ada cermin, sayang nk buang..omey suka telek muka eh..

mamalieyna said...

mummy_ayu:
tu la pasai, takde muka lain nk suruh..kita jugak...huhu..

herm...tu la awai2 pagi dh mulakan projek..fenin2x..

mamalieyna said...

Ena:
cekap la sgt..ambik minit ok lg, bab nak menaip minit nnti..huh..seksa!huhu..

tu la sayang pulak sbb ada cermin dlm tu kan..hehe..simpan jdkan mainan pulak!

mamalieyna said...

haslina:
Insyaallah..hrpnya gitulah kan..senang kita nnti ^_^

mamalieyna said...

sHikiNN:
rumah dh jauh skrg, trpksa awaikan diri..huhu..kalau dl dekat, bleh la..

oooh miami best! ^_^

mamalieyna said...

MamaHanim:
tu la, mmg kena awal skrg ni..huhu..

comei eh, bleh tayang lagi..lalala..hehe..

ok, thanks..by today eina pos k!

tQ ^_^

~aSHa~ said...

mesti tido awal ye....

anak2 asha masing2 lewat tido..penat tgu

YanDarwisy said...

Anak2 skrg makin cerdik..tau jer benda tu kat mana, pastu buat experiment. Cerdik...

~Siti Hajar~ said...

isyh isyh.. pagi2 dah start operasi yer..xpe janji xkacau mamanya di pagi hari..hehe

*eina pakai bdk miyami ye, sama la kita..

mek da ©™ said...

ayep operasi berbedak miyami ke tuuu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Operasi 'mengemas' erk..

Manisnye senyuman Ayep nih.. ;)