About

Monday, July 19, 2010

.: ModeL tiDak BerbaYar :.

yuhuuu..
nak bebel panjang2 malas ni..
nak tempek gambo je banyak..lalala..

sape lagi model mama yang tak berbayar..
kalau bukan si kecik...ARIF..hehe..

last saturday...evening..
kekonon kuar petang lepak2 kat tmn menan ni
dapat la beramah mesra ngan jiran tetangga
sbb selalu dpt berhai2 bye2 je time balik kerja
..dah lewat kan..

ingat time cuti dapat la sembang2
sekali...non ado orang daaa...
hari cuti ni...diorang kuar jenjalan la agaknye..
so, mamanya yg takde mende nak buat

snap2 sajo...haha..layan... ^_^



















itu jer..sekian..hehe..takde ulasan..memandangkan si mama ada kije ni nak settlekan..huhu..

26 comments:

[-suziey-] said...

waaaa syioknya ariff....comel sume gbr2 ni..sgt sporting en ariff berposing..

Zaidah said...

cakkkk kat ayep.....hehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, leh jadi model cilik nih...

kalau faris payah betul nak amik gambar dia... hehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bukan main suka lagik sampai terkuar2 ayak liur ayep....sonot kan layan kerenah anak2 ni

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnyer model ni..
Suke tgk Ayep senyum..
manis sungguh senyumannyer.. :)

Alimaz-Kembara Terasing said...

ciutnya....

MrS. F!zA said...

wah! pndai dia main cak!cak! suka tgk!

mamalieyna said...

suziey:
ikut mood gak..ni mood tgh baeeek, segar lg badan dpt main2..main cak2..lagi la suka hati dia..^_^

mamalieyna said...

zaidah:
caaakkk!! mmg tgh main cak2 ni, tu pasai sengih je..^_^

mamalieyna said...

lady salwa:
ye ke..arif ni ok la..kdg2 ko gak, ni tgh main cak2..happy la dia..

mamalieyna said...

anje:
memanggggg..berderu2 air liur kuar, pasai pa ntah! habis basah bajunye tuh..huhu..

mamalieyna said...

Lily:
time happy, senyum la memandang...tp arif mmg suka senyum..^_^..like mama dia..hehe..

mamalieyna said...

Alimaz:
thanks...^_^

mamalieyna said...

mrs Fiza:
tu la, main cak2 yang senyum je manjang ni...hehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh byoknye gambor dia..
tapi takpe mek na
dok puah tgk muke arip
tempek byok2 pon dok ape
ngeee

az rina a.k.a jaijina said...

sronok ayep maen2 kat taman..ibu echa ni kalau dah naek umah, mmg malaslah jawabnye nak turun..padahal bukan pakai tangga pon..tp dah malas tu tak leh tolong ar, hikhik..

Mama Hanim said...

ayep letak posisi mana pun, totap cute kan..hehe..

Fieza79 said...

amboi mama tgh snap, arif leh main cak..cak..eyy..?

mmg leh jd model ni...harus lakukan sesuatu ni eina...nnt leh tumpang glamer..! heheh pndai je fieza ni kan..?

fabulous.farah said...

haha..ayep ni pandai bergambar la..seronok la amik gambar kalo asyik senyum macam ni

hajarus said...

Ya Allah.. geram sangat tengok arif ni... comel sangatttttt... hajar sker sangat sumer pic2 arif niiii...

nieda said...

main sorang2 jer ye arif...jom main cak cak ngan humaira...ingat ptg ahad hari tu nak bawa humaira pergi playgroung. sekali hujan

'NuReeN' said...

comel la posing2 arif.. kecik2 dah jd model yerr..
mamalieyna jom join contest ni..
http://nureenasir.blogspot.com/2010/07/hitam-itu-menawan.html

Mamamya said...

dah baru lagi 'cat' umah mama ayep nie.... :) alalalala...comeinya model hensem ni...baru arini perasan bulu mata ayep sungguh menawan...panjang btl la...aduhai..admire sungguh... :D kene tgk gambar ayep selalu ni...kot2 t'kenan kat bby dalam perut.....hehehe....

Dilla Ady said...

alahai comel la main cak cak ni ye arif..mesti sakan gelak kena baaa ngan eina nih..

comel2 la aksi model eina nih..geram la tgk..

mek da ©™ said...

model paling cun ni..ayep

Jieda said...

banyak2 gambar suka tengok gambar yang ke 8 dari bawah (gambar jari masuk ke dalam mulut).cute sangat.