About

Thursday, July 22, 2010

.: CerMin-ceRmiNkan diRi aNDa :.

Morning!
hehe..
tajuk macam serius je kan..
hehe..
takde lah..
mama ni jarang2 perbincangkan hal2 serius dalam blog ni..
blog ni lebih kepada diary mama sefamily
so, seharusnya..story banyak kpd..
aktiviti my little boy lah..Arif Haidar..

see...bila arif mendapat cermin! ^_^
mama belikan & tempekkan kat bilik dia..
baru lagi, terjumpa kt Giant ari tu..lalala

suka dia tau..nampak wajajh sendiri...hikhik..
tak habis2..dok pi tatap wajah sendiri =P...
dahhh..."encem la mama budak dlm cermin tu!" hehe..

Ni pulak sesaja interframe, makan2 kt Giant..
lunch time!
see..penuh 1 molut arif mamam..hoho..!


tgh tunggu abah membeli makanan!
sementara tu, arif nyum2x nudget dulu..penoh 1 mol0t!
malu la pulak..mama snap2x..hehe..
dah la tu mama...arif tak suke la..malu.. ^_^!

p/s arif sebenarnya waktu mlm, still tido dgn mama, biliknye tu..nama je bilik Arif...tapi abah yg selalu lepak, main PS2..huhu..


36 comments:

~aSHa~ said...

ehehe tajuk tu mcm ceramah2 psikologi je..ehehehe umahnye ayep ye...

Izan Ishak said...

comel ayep suka tgk muka sendiri kat cermin. haruslah tido ngan mama lagi, anak2 izan sume pun masih tido berkepit lagi~~

Fieza79 said...

suke la arif tgk muka sniri...cermin pon comey je...

bulu mata arif pnjang ehh eina mcm irfan jgk..jeles... kita takda pulak mcm tu..hehee..

chugie said...

cantiknye cermin pooh tu! mana beli tu?

baru perasan, yang arif ni punye bulu mata yang panjang.. sweet!

Ena said...

alolo.. dak ayep rupenyer yg tengah cermin diri tu.. hehehe.. ingatkan eramah tadi.. ;D
sonok ayep dapat tgk muka sendiri yeh!..hihi
tak pe.. nanti dah besar sikit boleh la ayep tido sendiri.. lgpun dier sorngkan sian pulak nak kasi tido sorang2..
si irfan tu sbb ada kakak tu yg boleh tido dalam bilik sendri.. hii

Nad @ MamaZakwan said...

hekhekhek..igtkan mamalieyna nk bg tazkirah pagi ni, hehe...

arif, arif..macam2 akal dah ye ;)

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

so sweet pandai arif tengok cermin...kalo balqis tengok cermin mesti wat peace pastu possing2 sakan...hu..hu...

Aida Alias said...

kadang2 budak tak tau yg dilihat dicermin tu adalah dia.. dia ingat kawan lain hehehe

haslina said...

tp tgk2 mmg budak2 suka tgk muka diaorang dalam cermin...kan

Noreen said...

suka arif tngk cermin yea...de gmbo pooh lgi...sme la riza suka tol tngk cermin....
suka tngk arif mkn bsungguh2 yea...
geram gan dak ayep nie

Dilla Ady said...

alahai...comel betul arif time tgk cermin tuh..suke btul die eina..

kelakar la eina gambar arif mase cam nk tercekik roti tuh..sempat pulak tu eina amik gambar die..hihi

mamalieyna said...

~asHa~
hehe...gimik je lebih ^_^

mamalieyna said...

Izan:
hehe..bukan apa Izan, ramai dok tanya..Arif tido sendiri dah ke sbb katanya bilik arif kan..hehe..for sure tido ngn mamanye lg, so small kan..hehe..

mek da ©™ said...

bgus ayep dia xkacau eh cermin tuh kak? tgk jek xpe..bagus2

mamalieyna said...

fieza:
mmg suka hatinya..hehe..

tu la pasal, mak ayah dia pendek je bulu mata..camno leh dia terpnjg ntah..huhu..jeles ni..^_^

mamalieyna said...

chugie:
beli kt giant...kebetulan je terbeli..hehe..comel kan..^_^

tu la, bulu matanya pnjg, lama sgt dok dlm perut si mama! hehe..

mamalieyna said...

Ena:
yelah..arif yg sedang mencerminkan dirinya..hehe..silalah jgn tertipu..^_^

tu la dia kecik n takde kwn lg kan..lainlah ammar irfan tu..hehe..

mamalieyna said...

mamaZakwan:
hikhik..saje je gempak =P

tu la, mcm2 aksi! suka mamanya menyenap aje..^_^

mamalieyna said...

Anje:
budak2 mmg suka kan tgk cermin..kiut je!^_^

Elly & Emmy said...

suka ayeb tengok cermin.. kami pun sama .. kalau dpt tgk muka kat cermin.. mesti suka

mamalieyna said...

Aida:
betul tu kak, rasanya dia taktau kot..tp tersengih2 bila tgk wajah diri sndiri =P

mamalieyna said...

haslina:
betul tu...pastu tersengih2x..hikhik..

mamalieyna said...

Noreen:
tu la.mmg lumrah kanak2 agaknye..hehe..

herm..bab mkn jgn ckp la arif ni, kdg2 termuntah2 sbb terlalu byk mkn..huhu..

mamalieyna said...

Dilla:
hikhik...dia suka mencutekan diri..=P

*tu la, sempat lg si mamanye menyenap, bila tgk balik..kesian pun ada..hukhuk..

mamalieyna said...

mek da:
setakad ni ok lg, jgn dikopek2 udah ler..huhu..

mamalieyna said...

Elly & Emmy:
kiutkan budak2 dlm cermin tu, elly & emmy...rupanya kita ni kiut! hehe..

[-suziey-] said...

umangaih...tu nk masuk dlm cermin namanya...ekekek:p..hehe smaa la kt..ank still tido sebilik ngn kita..haihhhh

rATu kEBaYA said...

hehehe.. suka nye dgn cermin tu comel

az rina a.k.a jaijina said...

echa pon suke benar kalau dapat tengok cermin..nak tergelak je kalau dapat tgok cermin, ahaks..

hajarus said...

ayep x abish2 dok tatap wajah sendiri sebab ayep encem sangat... xjemu mate memandang tu... ;d

Mama Hanim said...

oohh lihat lah diriku yg encem, kata ayep tu..hehe..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Oo, suka belek muka sendiri ye... Tengok senyuman yg manis ke ayep??? hehe

Dah encem dah, tak yah belek lama2...

eT said...

cermin muka ker...sembam muka kat cermin tu..hehe

Ain said...

cantik la sermin tu eiyna, rasa nak carikan untuk sarah jugakk...

sarah suka carik cermin bila dia nak pakai tudung jer....

betulkan tudung dia depan cermin tue...

fabulous.farah said...

hahaha..xpe..tukar la nama dulu. 'bilik arif bila arif dah besar'
=p

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

budak2 mmg suka tgk muka dia orang dalam cermin...kan.. danish pun nsm..pantang nmpk..