About

Thursday, June 10, 2010

.: StuDy jaP samBiL dGr LaGu diTemaNi UpiN & layaN Lappy.. :.

Waaaah....!!
Banyak sungguh kerja leh buat dalam 1 masa ye..
Hehe..
Ia merujuk kepada my Arif la..
Time mama tengah mandi, balik dari kerja semalam..

Abah melayan si arif..
On kan lagu kanak2 kat bilik kecik dia.. (best tau..mama dh hafal sikit2..hehe..)
Pastu kasi buku, pastu lappy pulak..
Ditemani si Upin di sisi…
(bilik kecik kunun2 bilik arif la ni..tapi lom hias sungguh2 pun lagi as a bilik arif..nanti mama belikan set cadar yang sesuai tuk arif ye..hehe..janji mama nih.. =P, skrg jadi tmpt lepak2 jer..arif pun sokmo nak berdempek dgn mama & abah kan...)

Layankan jer gambo2 hasil snapan si abah.. ^_^

..budak bijak, kena rajin membaca tau...!
..uuuiii sampai terangkat2 uuu..kagum mama! ^_^
..kusyuk lagi...:)
...dah..mana satu nak buat ni..lappy lagi..hukhuk..
..still buku jd pilihan..pastuuu..
..lappy cumel dia lak...amboi..apa yang menarik perhatian sangat tu arif..suke nampak..skodeng blog mama ke...? =P
..ajak upin sekali la..meh upin..dok cini..!
...ewaah ditimang2 pulak si upin..hikhik..
...dahhhh boring..! tinggalkan sume..
...then, turunlah ia dari katil itu, menuju ke...TV! sesi joget2 lak kot pastu.. ishh...tak sesuai, pak lebai ni..hukhuk.. =P

24 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kusyuknyer Ayep menelaah buku..sampai terangkat..bukan je mama..Aunty pon kagum.. ;)

Ayep timang2 c upin..nnt ayep ada adek..timang adek cam tuh gak ker..hiks.. :D

mamalieyna said...

hikhik..auntie lily pun sama kagum la arif..sila teruskan..! hehe..

*aiyakk! ada adik tokleh wat cam upin tau arif...eeiii bahaya! =P

fabulous.farah said...

nak pulak ayep pakai kopiah tu..biasa buang..arif multitasking

LYaFRINA said...

waaa.. bgusnya.. harus terapkn dr kecik ni.. kata org..lentur buluh biar dr rebungnya..

arif dh tdo sendiri k?? x jatuh k katil?? kalo asya x blh.. dia tdo buas y amat.

ICA said...

ehh selimut Dora....Aila suka dora...boleh la geng nih

haslina said...

wah ada katil sendiri...comellll gitu..

mummy_ayu said...

wah..cumel tul la ayep....pandi yer...

Ena said...

ehehehe..

cute jer..

sonok tgk keksusyukan arif layan semua tu..

sama cam anak2 ena ada bilk tapi still memalam lari tido ngan kami jugekk.. sanggup tido berlapikkan toto jer dari tilam sendiri sbb takut la tu memalam.. pd hal tido berdua ngn si adik.. hoho.. adik lagi la belum apa2 dah cari ummi.. huhu

Me_Lina said...

waaah... bedsheet dora.... wah wah wah...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Amboi, rajin betul anak mamalieyna ni baca buku eh... Pak lebai tecit...

Cumel je... seronok tengok aksi2 dak arif nih...

Ingat nak jugak buat satu bilik utk si faris tu, tapi entah bila nak boleh buat... hehe

Ayu Hussien said...

wah bgus ni.. kecik2 dah ada minat mbaca..
harap2 sampai beso lah nanti ekk..

chugie said...

wah.. arif ada gaya, mutu dan keunggulan lah..

baiknye die duduk atas tu baca buku ye..

zue @ annaleeya said...

wahhh... rajin ayep study... cpat2 gi skul eh.... rajin membaca..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

weheheheheh

okla tu..ade minat nak membaca
gud boy!

psstt mek na, background ni better..yg lama tu sakit mato den nak nengok..hhuhu

ezan said...

clever boy la ayep ni.. insyaALLAH aunty doakan ayep jd anak yg cerdik bila besar nanti.. suka tgk ayep! :)

maszmadi said...

ala tomei nyer ayep study.. siap upin tman jerk.. hehe so cute wif that kupiah

[-suziey-] said...

waaaa mmg bergaya btl la ayep..tu dh nmpk mcm nk ikt jejak mama je jadi blogger yek..hikss...tomei je pkaai kopiah

zaidharis said...

aloh,
chomelnye anak2 dia,
celik IT plak tu,
=)

Jemput lawat blog saya,
klik sini!

~Siti Hajar~ said...

bijak sggh dak ayep nih, mcm dah besar plk cik hjr tgk...hehehe..

siap ada lappy lagik, hebat ko ayep yo..

E.L.I.Z.A said...

tgh buat entri utk mama tu kot ekkekek..mula² carik info dlm buku dulu, pastu type..pastu suh ipin tu tlg cek grammar hahahhah

Nadiah Sidek said...

timang2 upin tu nak bg hint kat mamanya la supaya bg adik kat arif..hihi..

nieda said...

comel ustaz arif dgn buku dan lappy.hehe

mek da ©™ said...

kiutnya..cantik cadar tu..amboi dh ade katilll baru ee

umihaikal said...

waaa..ayep dah ade ktil sndri laa..
ekal xleh duk ktil...xdiam...dia nti men terjun2...lasak bona!!!