About

Wednesday, June 9, 2010

.: huhu..NaK reSt..naK tiDo bleH? :.

huhu..
kepala tak bape betul la ari ni..
nyut2x..pastu idung sot2x..

tadi merungut dah..ni merungut lagi!
huhu.. =P
sebab perasaan nak sangat2 tido time ni..!

nak fikir pasal kerja pun
tak bape best camni..
terganggu sedikit..!

itu yang, curik2 masa..main tukar2 template..
pastu jln2 jap..
pastu buat n3 jap..huhu..
camno ni, ari ni dah rabu..this week tinggal 2 hari jer..
huhu..selalu tu syok..ni rasa cam...addoooi biarlah lmbt sket..!

ok2x.. dalam dok jenjalan td..
jeles jer tengok depa2 sume jalan2 tepi pantai
mandi manda...huhu..best kan..

mama teringin gak ni..
tak lepas g laut, g air terjun camni pun best gak!
camna?..camni...


...eh2x..terasa glamer jap..sume nak snap gambo kita la ayep..hehe..



piccas ni tak pernah publish kt sini lagi..
masa ni arif 3 bulan++ kot..
mandi mandi kt Ulu Yam..best!

p/s abah...bila nak pi lagi?...tapi kena tunggu kepala n idung ni betul2 baik la..huhu..tgh soksek ni.. =P

17 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ingatkan lily salah masuk 'umah' td..huhu..cat baru lg erkk..Bagus2..
Bak kata Eina kan..elok utk kesihatan..hehehe.. :D

Baguslah Ayep..3bln dh mandi manda kat air terjun..Glamour yer Ayep.. ;)

Zaidah said...

minum ubat n rest...dah cat rumah baru...nak mandi manda jugak...hehehe

Fieza79 said...

cat baru nmpk..? wahh mentang2 pindah umah baru, blog pon dituka gak kalernye...

gamba lama dh pesal baru publish ni...mandi manda la plng best lam keaadaan cuaca skrg...

ngan luper mkn ubat tu eina..!

~Siti Hajar~ said...

nak mandi pantai mai la penang, xpun blk kedah mai mandi ayaq panas, syok oo mandi manda ni, jom la (dok perangat mama ayep nih)..hehehe

Ain said...

ghajin2 makan ubat....

dah sihat nanti boleh la mandi manda kat air terjun....

maszmadi said...

ooo x sihat yerk?? hm, kn mkn ubat tau kalu nak pi laut @ sungai.. hehe

LYaFRINA said...

arini ni lya ngntuk + sakit kepala dr smlm lg..

olooo... mandi kat air terjun lg best tau!!.. xpe..ada masa cuti ajk la hubby rest sambil bkelah d pantai @ air terjun yep..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Syoknya dapat mandi air terjun time2 cuaca panas macam sekarang ni...

faris tak pernah lagi dibawa ke air terjun... erm, ntah bila la nak bawak dia...

zue @ annaleeya said...

olooo... tak sihat erk... cian... jgn lupa mkn ubat k...

best kan klu dpt mandi manda nih... ingat nak bwk anak2 gi air terjun sg pandan la...

Mama Hanim said...

wahhh best tu mandi manda air terjun.. sejuk je kan..

cat baru lagi umah ayep ye.. makin cantik lah..hehe..

fabulous.farah said...

mcm bodel kat air terjun ramai2 amik gambar mcm tuh.hahaha

[-suziey-] said...

huhu me too la..nk demam ni..huhu..

Ena said...

SYOKNYER MANDI MANDA.. TERSA JER NYAMANNNYA DAPAT BERENDAM LAM AIR TU SBB NAMPAK JERNIH JER KAN!..ALOLO.. TEMBAMNYA DAK AYEP TU.. GEWAMMMM!!

Sha@Mama Tina said...

La.. mama ayep pulak sok sek ek..sian..jgn skip makan ubat ye.. :)

Jieda said...

teringin nak pegi mandi sungai camtu tapi kat johor ni tak tau nak ke mana huhuhu

chugie said...

wah.. glamer u!

emm tu tanda2 nak kene selsema lah tu eina.. balik ni minum air perahan lemon / limau! sure ilang!

mek da ©™ said...

xpernah pegi...mesti best kan kak