About

Wednesday, June 16, 2010

.: daH aGaK daH..huhu.. :.

dah agak dah..
meeting takkan habis sampai kul 12 jer..
huhu..tadi habis kul 1, pastu smbg balik kul 2 kang..
taktau nak habis kul brpa pulak ni..
macam sampai balik jer.. huhu..

tengah review dokumen..
for sure lambat kan..bila dok ramai2 ni..
dah tu mama kena dok depan lak...editing terus..
huhu..
kepala dah ting tong sket ni..
today puasa..lemah sket badan..
sebab lama tak puasa kan..
huhu..

hopefully..cepatlah settle..
time ni rasa cam nak lepak2..sleep2..je
camni..........................


nikmatnye dia tidoooooooo...mama nak join lah! ^_^


p/s selalu arif tido siang camtu lah..dah mengantuk sangat baru tertido..mana nak tido buai lagi dah sekarang... bila dia tertido tu maksudnya dia mengantuk sangat la tu..tido sambil mulut terbukak..huhu..Arif..Arif..


27 comments:

[-suziey-] said...

hiks..comelnye arif tido....nk tido cam dia jugak la..haha..

aQeel pn xtido buai dh..dh simpan dh buai dia..hiks

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

sian ayep...ngantuk tak hengat la tu..

hajarus said...

aduhai nyenyaknyer arif tido... lau la dapat tido cam arif time ni bestnyer... tambah2 cuaca mendung menanti hujan jer dah ni... huhuhu...

kak liena.. geramnyer hajar tengok bulu mata arif tuuuuu....

Fieza79 said...

sedap nya nmpk arif tgh tido....pon terasa cam nak lelap je...ngantok dn malass...!

mek da ©™ said...

kekehehhekehh..tertod kat situ ye...ayep ayep penat eh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedap nyer Ayep tido..
Klu Qis..tido siang mesti buai..
klu x..jgn harap nk tido..
kecuali klu dia dh ngantuk sgt2..

LIP (^_^) said...

syokknyeeeeeeeeeeee dia tdo....hummmmmmm.. :)

Ain said...

lenanya ayep tido....

panjang betul bulu mata dia ya eiyna....

rATu kEBaYA said...

ingatkan apa yang dah agak dah.. rupanya meeting ye.. amboi nyenyaknya dia tido.. rasa nak join jugak..

Dilla Ady said...

caya la mamalieyna...sempat lagi hapdate entri ye...bgus btul la kecekapan mama nih..

alahaiiii....beznye tgk dak tecik tido kan...rase cam...ahhhh...beznyeee...

Ena said...

tu la kan.. paling comei tido adalah anak2.. camner ghaye pong tetap comei.. :)

sabar eina.. bbrp jam je lagi tinggal tu.. ena smlm pun cam lemah skt.. tapi arini dah ok la.. cam eina kate dah lame tak puasa kan.. so, bile baru nak mula tu.. cam letih sikit la.. bile dah banyak ari rasa syok pulak! hehehe

fabulous.farah said...

heeee...comei jer arif tdo. sabar kak ieyna petang nanti balik tdo=p

zue @ annaleeya said...

bestnyer ayep titun..... mata pon dah ngantuk kt opis nih...

lentik bulu mata ayep... ikut sape tuh??? mama atau abah??? heheh!!

'NuReeN' said...

bestnyerr tgk ayep tdor.. nyenyak.. klau dikacau ni mesti marah bukan main.. ayep tdor buai kerr.. ellesya tdor buai kat umah pengasuh jerr nureen x bg buai biar ja dia tdor atas katil smbil BF..
meeting mmg memenatkan.. cukup x suka bila attend meeting.. isnin ni pon meeting huhuuuu... ni bru jerr abis audit ISO..

haslina said...

mmg bdk2 klu da penat sgt....gitulahkan...nyenyak sungguh..

E.L.I.Z.A said...

brapa hari tuang puasa kak? hehhe eli pun br ganti 4 hr..lg 11 hari arghhhhh banyaknye!

lena betul si ariff tu tdo.ptt la mama nk join :P

Mama Hanim said...

ayep ni mmg cute.. tido pn gaya cute..hehe..

Nadiah Sidek said...

mesti letih meeting lama2..

mamalieyna said...

suziey:
tu aa, tgk dia tido, rasa cam nak tido gk je ni..huhu..

*ye ke..arif pun dh lama tak tido buai..tp tu la, nak main sajee..ngntuk sgt baru leh terlena..

mamalieyna said...

iZanN:
ye la ngantuk tak hengat baru la bleh tido, kalo tidak tu, susah no..huhu..

mamalieyna said...

hajarus:
tu la, tgk budak kecik tido, mcm best jer kan..hehe..

*tu la penangan lama2 memerap dlm perut mamanya, takmo kuar2..lewat dkt 2 minggu, itu pun kena c-ser kasi kuar..hehe..dh kuar tu..haa berbulu sana sini..bulu mata pun pnjg no..hehe..

mamalieyna said...

fieza:
hehe...apa kata tido jer kt opis..buleh dak..?..hehe..

mamalieyna said...

mek da:
kalo dh ngantuk, mana2 pun boleh tertido, tp pandai lak cari bantalnye tuh! hehe..

mamalieyna said...

Lily:
arif pun susah nak tido, tp kalau golek2 depan tv, lama2 tertido gk..tp kdg2 kita tertido dl, dia ntha mana2 g main..aduhai..

mamalieyna said...

LIP:
syokkkkaaannn..cam nak joinkan diri jer..hehe..

mamalieyna said...

Ain:
sedap tido tuu..

*mmg pnjg..tapi tak melentik sgt...huhu..

renny said...

Hi, salam kenal.
nice blog. Silahkan kunjungi informasi tentang berbagai karya ilmiah dari kami
http://www.unand.ac.id/arsipua/abstrak/
Blog saya