About

Monday, May 24, 2010

.: SusuLaN gaMbo TaDi.. :.

Susulan dari gambo2 tadi..
Ada lagi mama mau tempek seperti di bawah ni..
Ada yang kata ayep bagus..tak kaco mama kan..

Memang dia tak kaco mama
Tapi dia la sama sibuk ngalahkan mama tau..

Jom saksikan sikit lagi saki baki piccas yang mama snap
On last Saturday..hehe..
Layan..
(takde modal nak update la ni, tempek2 gambor saje..hehe..kejar masa weeh.. bz, bz gak..tapi blog harus update! =P)

..arif mmg suka layan diri, main sorang2..mula ok lagi, main kat depan ni jer..lama2...


..mulala melangkah, nak menjelajah sana sini...(antara barang2 yg sudah diangkut sikit2..)


..syok bila dapat selongkar barang2 camni..tolong mama la ni ye arif..bagus anak mama!..


..nampak saje barang sini sana..tuk mengemas..hoho..dengan menannye sepah sana sini..huhu..

..sibuk ye arif..nak kemas barang2..


..bila ditegur, pandai lak menjawab..adoooi..layankan jer.. (camno gaya ayep menjawab ye..hehe..)


dah tu jer...sambung kerja! ^_^


34 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

banyaknya menan ayep....

~aSHa~ said...

mmg dia sgt rajin tlg mama...

LYaFRINA said...

ok la tu eyna... drp x b'update.. mmg anak2 la y paling sibuk skali mgemas rmh.. hehehehehhe...
xpe.. biar j ayep xplore... byk ilmu dpt tu.. slagi x mbahayakn.. trusla sokong..asalkn ianya dpt mbawa kbaikan..

zue @ annaleeya said...

rajin ayep tlg mama... tlg sepahkan... heheh!!!

dah tak lama nak pindah umah nih... besh kan eina..

Adlina Husaini said...

amboi2 bergaya sungguh cara dia menjawab tu. lagak pemidato! hihi

UmiDAnisH said...

hihih, pandai menjawab yer..cam danish jerk.. alalalal..dia nak tolong tp tak reti nak tolong yg mana satu sebab banyak sgt barang kot..hehehe

Sue said...

bizinye ayeppp...
tu yg auntie pon malas nk pindah ni. malas nk kemas balik, ekekek..kalo ade ayep tak pe gak. leh tlg kemas2 sama khalish

[-suziey-] said...

hahhahaa..bz btl dia yek..hehe..xpela asalkan dia xkacau mama buat keje:p

mek da ©™ said...

wah ayep tlg mama kemas ke..bagus anak sedara anti dada nih..eee

D'Nur Boutique Online said...

bagusnyer ayep tolong mama ye hehehe... yg penting pandai bawa diri hikhikhik good boy

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Camne Ayep jwb mama? hehe..
Bagus dia..pandai layan diri sendiri..
Gud Boy.. :)

Ena said...

nak bayang kan jap la ayep menjawab tu mama.. heheheh

seronok kemain ye ayep ngemas.. kemain banyak lg menan yep tu.. hehehe..

tak lame lagi cun la umah tu kan!.. tak sabar nak nunggu.. :)

chugie said...

ewah..ewah.. bukan main bz ye arif tu..

mentang2 dh dpt kaki ye.. rajin lah bantu sana sini nanti tu kan?

chugie said...

ewah..ewah.. bukan main bz ye arif tu..

mentang2 dh dpt kaki ye.. rajin lah bantu sana sini nanti tu kan?

Mama Hanim said...

ayep kemas umah dgn penuh gaya macho..hehe..

wan sujaihah said...

hehhe wan tgk dah cam rmh ariff yang banyak mainan ariff je hah...abis dipunggah semua tu...

mamalieyna said...

Alimaz:
anak 1st camtu ler..hehe..

mamalieyna said...

~asHa~
tu la, hope smpai besar rajinnya..huhu..

mamalieyna said...

LYafrina:
tul tu lya..asalkan tak bahaya, eina mmg biarkan jer.. ^_^

mamalieyna said...

zue:
mmg ghajin anak teruna sorang ni..haish.. ^_^

*mmg tak sabo kak, tp tu la, nnti jauh tmpt kije ngn umah..huhu..kena berkorban dtg awal la pagi2..

mamalieyna said...

Adlina:
tu la gaya harus ada...! =P

mamalieyna said...

Umidanish:
tu la, budak2 skrg tak makan saman, lg dilarang, lg dibuatnye, mau menjwb lg tuh..hehe..

mamalieyna said...

Sue:
haha..meh bekerjasama ayep dan khalish! sesuai sangaat! =P

mamalieyna said...

suziey:
bz jugak dia...harus! ^_^

mamalieyna said...

mek da:
mmg bagus ayep..rajin sokmo, auntie nk mintak tlg gaponye, bgtau jer, ayep sedia membantu! ^_^

mamalieyna said...

NurshahFamily:
ayep mmg ghajin..terpaksa bwk diri sbb takde kwn..irfan tak de..=P

mamalieyna said...

Lily:
dia menjwb dlm bahasa dia la,,tak tertulis camno gaya bahasa dia tuh..hehe..

mamalieyna said...

Ena:
hehe..silalah bayangkan..dgn bahasa ala2 diorang la ye..nk tulis pun, tak tertulis..hehe..

ala..umah simple jer.. ^_^

mamalieyna said...

chugie:
tu la, sbb dia dh berkaki tu la jd ghajin semacam nak membantu ni..huhu..

mamalieyna said...

Mama Hanim:
haha..macho abess..=P

mamalieyna said...

wan sujaihah:
tu la pasal, esok2 kang umah penuh ngn menan dia jer..huhu..

haslina said...

biasalah budk2 mainan mesti nak banyak..sebab mudah bosan dgn sesuatu brg...kan

E.L.I.Z.A said...

hehehe cute sgt...ayep dh pandai ckp ape dh?

p/s: syiokkknya sudah pindah masuk umah baru

nza said...

dh kemas ek!!!!