About

Sunday, May 9, 2010

.: aPa ke haL nye Yop....!! :.

aduuuuuuuhai..!

malasnye...malasnye dan malasnye...!!!!
bila camni,selalu rasa..... ala...rugi jer dok bayar kpd en celcom bulan2 RM68..
tak guna sangat khidmatnye..hukhuk..

taktau kenapa, kemalasan yg melampau sekarang ni..
nak reply komen..Malas! (maaf ye kawan2x..tak daya dah ni!)
nak jenjalan..baru g sebuah blog, pastu dah malas!
camno nih..nape nih!...adooooooiiii..!!!

hope this week jer, next2 day hopefully ok!

macam2 nak stori dan rasa excited gak nak jenjalan..
banyak new n3 kengkawan kan..
tapiiiiiiiiiiiiii... MALAS!

tunggu kerajinan datang eh..huhu..

p/s Selamat Hari Ibu buat kaum ibu2 semua..special for Mak di kampung! Sayang sangat2 kat Mak...! ^_^

10 comments:

Mama Hanim said...

alahai patut la sunyi sepi je..
tp mana tahan cmtu, title blogger tegar tetap kena jaga kan..hehehe..

mmg tensen kan bila line jd berukband gitu..

semoga line cepat sembuh..hihihi..

nza said...

mmg gitulh line berukband...dh mcm beruk yg tgk nazak tu....mmg membazir duit jerrr.....hu.

Selamat hari ibu eina, semoga kita menjadi ibu yg trbaik utk anak2....

fabulous.farah said...

hehe..meh broadband kak ieyna farah guna=p farah punya bb selalu over limit..

shahida® said...

kak ina jgn la mcm tu..sunyi mek da nati..hheheheeh....uwaaaaa

iz-AnN عبداللطيف said...

jgan malas2, nak baca ni...hehehe

haslina said...

itulah kan..klu da bayar x guna pulak...rugiii..duit bkn datng menggolek

OITTTT CIK MALAS..NYAH KAU DARI SINI...
;))

Fieza79 said...

ngan gitu...
lwn rs malas tuhh..eheh

LYaFRINA said...

selamat hari ibu... have a nice day..

semoga mjadi ibu y tbaik buat ank kita. amin..

**ena, samala.. lya pon xde mood.. sakit perut ni.. biasa ar.. wanita katakan.. hehehee

ita cutevirus said...

eina,
kalo da M da tak leh nak wat aper dah...
selamat hari ibu utk eina jugek.. semoga menjadik ibu yang baik utk ayep & adik²nyer (ehh?? ade ke??) huhuhu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

"SELAMAT HARI IBU GAK BUAT EINA..MOGA KITA DPT MENJADI IBU YG TERBAIK BUAT ANAK2 KITA".. :)