About

Thursday, April 15, 2010

.: taG kaSut fabereT daRi Ena

Banyak weeh utang tag..
Disebabkan ari ni lom mai idea nak stori pape..
Jadinya, ambik kesempatan tuk menjawab tag sekejap

taG paSaL kaSut fabeRet..
layan jerlah ye..

diakui, mama ni sesungguhnya seorang yang kedekut bab membeli kasut..
kedekut ke takde duit ek?..lebih kurang la..heheh..

kalo bab kasut ni, mama suka la belasah pakai secara habis-habisan..
dah rasa macam serebeh dah kasut tu, barulah mama beralih arah membeli kasut baru..
bagus tak mama?..haha..baguslah sangat!

So, ditanya kasut faberet ye..
Faberet tak faberet, ni jerlah yang mama dok belasah skrg ni..
Tadaa…

Rege: RM29.90 kot..tak bape nak ingat la ..huhu.. beli 1 jer pun tak ingat! Hehe
Tempat beli: kat Jusco IOI Puchong..masa tengah Sale..
Jenama: tak tengok jenama mama ni, nampak lawo pada mama, selesa pakai..beli jer..yang ini nama yang tertulis kat kasut tu delah..ANGELO MODA..! huhu..


Suka kasut ni sebab..tapaknye cenggitu,,boleh bawak pakai g opis, g jenjalan pun boleh, g checkup anak pun boleh..mana2 jerlah sebab selesa sangat pada mama! Kasut2 sebelum ni pun ala2 gini jugak tapaknya..!

Tu jer la kot, dah nak citer pasal kasut faberet jerk an, ini jerlah jawabnya. Kalo tanya koleksi kasut, leh la tempek slipper, sandal, kasut sukan, kasut sarung segala bagai..hehe..tapi sumenya tersimpan jer..yang satu ini jer jadi basahan mama sekarang. Sampai ajalnya baru beli baru..hehe..

*Time to mengetag orang lain…
Herm..nak tag sume yang belum buat lagi..silalah..menarik tag ni..hehe..


15 comments:

~~*Ummi AFD*~~ said...

alamak, tak buat lagi tag ni... dok peram ja...

sama la, sal pun 'kodokut' sket kalau bab kasut ni... hehe

amboi, comel la rumah baru ni... pink kaler... sukeee...

zue @ annaleeya said...

nama tak dilistkan x yahla buat eh!!! lagi pon malu ar kasut murah jerk... akak nih bkn pkai yg ade jenama pon.. asalkan selesa dan murah, sudah.... he3..

mamalieyna said...

ummi AFD:
buat cepat, nnti cikgu marah! hikhik..

cun sket dr yg awal2 td kan..hehe..

mamalieyna said...

zue:
ala kak, buat la..eina mls nk list sbb ramai bebenor kengkwn..silalah buat! nnti suatu hari leh tgk balik kasut comel akak tu.hehe..

Ena said...

heheh..

thanks ye eina.. sudi amik & jawab tag nie..

samer la kiter.. dui tibe2 nyorok biler nak beli kasut.. hoho..

mamamiera said...

same je ko ngan zai..
slagi xbosan, pakai..
benonye mmg minat sgt beli kasut kalo jmpa lawo jer sambar. tp tu dululah.. zaman ank dara.. menjak dah kawin ni.. kalo nak sambar je, cik abg nye ckp "kat umah tu byk2 nk buat per.. nak wat jual bandel ye mama?"

~Siti Hajar~ said...

sy pun ada kena tag ni dgn kak ena tp blm buat lagikk..huhuhu..

*cantik la corak sblh kasut tu, nmpk classic jer

Siti said...

hahaha..siti pun tak buat lagi tag ni...adoii laaaaaa....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Samalah ngan lily..
selagi kasut tu masih
blh di pakai..Sarung je lah.. :)

[-suziey-] said...

eh dh lm xmain tag2 kan..hehe..nice kasut tu:D

shahida® said...

bila nk jwb tag kite.,..majuk nii..huuuu..i like kasut niii..huhuu

fabulous.farah said...

huhuhu..bila ade anak harus lah pilih kasut yang selesa dikaki kan..kalo tak mahu tercabut lutut=p

Fieza79 said...

piza nak jawg tag mamalieyna leh ke?

Fieza79 said...

piza pon nak jwb tag mamalieyna leh ke?

♥ Reen ♥ said...

sme la gan reen slgi kasut tue elok lenjan smpai lunyai hihhihi...
santek rumah baru...
merah makngah=)