About

Monday, April 12, 2010

.: aLahai..maCam2 La.. :.

Salam hari Isnin..

ceria ke pagi ni..or sebaliknya..
hehe..biasala la hari2 isnin ni kan..^_^

takde modal lak nak bercerita ari ni..
layankan saje telatah si arif ni ye..
makin hari makin macam2 akal dan peelnye..
sesekali buat mama ni senyum dan sengih sorang2..
kadang2 tergelak pun iye..hehe..

alaahai syoknya dia dapat 'sit' atas drumnye tu..
sambil2 tengok tv pulak ye..
macam2 la ragam si kecik ni..


..mama..ayep ada kusi baru..!


..boleh tengok tv dekat ceket..hehe..


..best la mama kusi ni..


..lalalala..
...macam2 la si ayep ni...tapi tak elok cayang tgk tv dekat2...



34 comments:

hazlina said...

alahai si arif ni,kalo dekat-dekat nak jer p cubit pipi dia yg comey tu..soo monday blues,ngantuk semcm jer rasenye ni..;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hehehe..mcm2 je lah peel nyer..Comel!!
Qis pon suke tgk TV dekat2..errmm..x syok kut diorg nnton jauh2.. :)

[-suziey-] said...

hahaa mcm aQeel la..suka2 dia je asal ade bende bole buat duduk..mmg jadi kusi la..

mamalieyna said...

hazlina:
hehe..mamanya tolong cubitkan eh..hehe..

tu la, so sleepy jer ni..huhu..

mamalieyna said...

Lily:
agaknye ye..haish..yg tak bape elok la, diorang suka kan..huhu..

mamalieyna said...

suziey:
ye ke..mmg akai dak2 lelaki cenggitu kot..asal boleh jer..haish..

Ena said...

heheh..

cute sungguh la dak ayep nie.. lagi2 dengan rambut barunyer tu..
ade kusi baru ye ayep!.. bebaik kang jatuh kang!.. hehhe..

mamalieyna said...

Ena:
gitu ler ena..pelan2 tunjuk kekreatifan..sikit time lagi, taktau apa pulak..^_^

cute ek, maceeeh..:)

norihan said...

chomelnya ayep senyum...ayep tak mau tengok tv dekat2 ye nanti rosak mata ayep...ari isnin ni memang takde mood ye iena..

Nadiah Sidek said...

menyengih aje arif :D

IbuHakimHaikal said...

Ayep yg comel...suke tgk muke dia... ;)

~~*Ummi AFD*~~ said...

amboi, dekat betul tengok tv... rosak kang mata tu... hehe

tu la, makin besar makin banyak ragamnya... kena banyak sabar la kalau diaorang ni buat karenah yang bukan2... hehe

zue @ annaleeya said...

mcm2 la ayep nih... baik2 tau... jatuh kang...

aunty pinjam kusi tuh bleh??? klu aunty duduk jerk konpem kusi tuh pecah... hahahaha....

mamalieyna said...

norihan:
itu ler, mood kureeeng..huhu..

comei eh, maceehh..!

mamalieyna said...

IbuHakimHaikal:
ye ke, dtgla tengok selalu..hehe..

mamalieyna said...

UmmiAFD:
tu la pasai, yg dilarang la, nak buat sgt! huhu...

herm..taktau pasni apa pulak! harus sabar ye..^_^

mamalieyna said...

zue:
haish..auntie mana leh dok, mama pun ayep tak kasi dok tau! ocak la..huhu..:p

mamalieyna said...

Nadiah:
tu la..suka sengih2 gituw..hehe..

shahida® said...

hai ayep ayep nak kena gigit ni eee

mamalieyna said...

shahida:
geget la kalo berani..ayep geget balik, gigi dh banyak ni..hehe..

mamamiera said...

wakakakaahh.. lawak lah ayep ni..
okey jugak eg drum tuh multi purpose..
dua dlm 1... xrugi anty adiahkan..
kiut pulak tu buat muke smbil dudok drum.. tp kena pantau gak.. kang tergolek ke belakang nayosss.. ;)

nza said...

gitulh anak2, mkn besar mkn mcm2 kerenahnya.....hi.

EIJAM'S FAMILY said...

ariff xmau tgk tv dekat2 kang jadi rabun cam mata auntie nie hah.. biasalah mamalieyna makin lama anak makin besar makin macam perangai yg ditonjolkan.. huhuhuh

UmiDAnisH said...

hahaha, sama cam danish, yg mana rasa punggung dia leh berlabuh dia jadikan tempat duduk dia.. ada sekali tu, kakai umidanish tengah selunjur pun dia jdkan tempat dudukk,aduhaiiii

Ayu Hussien said...

bdk tgh nak membeso ni...bebagai gaya & ragam..

♥etieyerywan♥ said...

makin comel la budak arif nie...

mamalieyna said...

mamamiera:
memang kena pantau, seriau gk tengok dia tergedik2 dok atas tu...huhu..

yee multi purpose tul drum yg auntie kasi ni tau..^_^

mamalieyna said...

nza:
tu la kak, semuanya menghiburkan hati..part menyakitkan hati lum laeii..hehe..kang jd tarzan la saya..hehe..

mamalieyna said...

Eijam's Family:
hai ayu, lama menyepi eh..tetiba muncul ari ni..hehe..tu la mcm2 peel ada skrg ni..huhu..

mamalieyna said...

UmiDanish:
hahaha..memang menghiburkan hati diorang ni kan..mcm2 ada..^_^

mamalieyna said...

AYU:
betul tu..janji jgn yg bukan2 sudah..hehe..

mamalieyna said...

etiey:
comei eh, maceeeh auntie! ^_^

fabulous.farah said...

ayeo comel la rambut pendek macam ni..

mamalieyna said...

fabulous.farah:
ye ke..harus sentiasa pendek le rambut dak ayep kalo camtu..hehe..