About

Thursday, February 18, 2010

.: aRif Love Cat :.

Dari semalam nak upload video ni tak lepas2..
today cuba lagi..berhasil pun..!
sesaja nak abadikan kat sini..
video arif main2 dengan CAT!
arif sebelum ni memang pantang nampak cat..
dia suka sangat!

time balik kampung@ johor sabtu ahad lepas..
kat umah ada 2 ekor Cat belaan mak tok arif..
so apa lagi..kesempatan yang baik la dia nak mendekati Cat ni..
layan jerlah aksi arif ni..
so sweet..^_^


video

27 comments:

[-suziey-] said...

arif cam aqeel..suka cat..so sweet..tp aQeel jinak2 merpati..bila dekat tkt..ekeke;P

Mama_Aqish said...

macam aqish suka bangat dengan cat2....tayang cat...

UmiDAnisH said...

macam danish la, aritu bawak balik kampung kan, dia yg golek2kan kucing tu macam uli tepung.. wakakak, nasib kucing tak terkam dia... aduhai... cumil je arif mu

iedaLUVsham said...

ehehhe!! budak2 memang cuka cat, samalah ngan c amanda tuh, pastu lagi 1 dia suka burung :)

wan sujaihah said...

alaa...saya tak leh tgk video kat opis ni..kena block..kang balik umah la saya view balik...

humairah tak suka kucing..tgk je dia suka..dr jauh la

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Qis pon suka kucing..tp klu kucing dtg dekat ngan dia..Qis takut plak..dr jauh jer berani... :)

Ain said...

alahaiii...pandainya dia main ngan kuceng ya...

kalau sarah terus pegang ekor, pastu tarik...hehehe...

ezan said...

malu la ezan ngan arif.. arif berani ngan kucing.. ezan penakut.. hahahaha..

ezan said...
This comment has been removed by the author.
rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eheheh..budk2 tecik mmg suke kucing kan
rafiq pon camtu

cutenya arif..semoga jd budak yg penyayang n tak khianat hewan ye.

:-)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

haisshh risau mcm nak kena cakaq..keke

nza said...

wah, ni boleh geng abg farouk la...suka kucing...mesti dh besar jd seorg yg penyayang n brhati lembut...

Video xleh buka la...

Alimaz-Kembara Terasing said...

anak saya kalau nampak kucing dia mesti nak tarik ekor....

mamaaerish : said...

geng ar ngan aerish... hik3.... kalo x sbb eczema... mmg kami dh bela... :)

MamaCira said...

Cira x pernah lagi tkg kucen..
hehehe..
kucen tepi jalan pernah la kot..
nanti ar.. kalau ada cat show bawak cira gi sane.. terjamin jugak kebersihannya..

*teringat ngan kucen² aku dulu.. sedey.. :'(
**arif x picit² kucen tu? slalunya budak² dapat je kucen terus picit kuat².. geram! hahha..

Aida Alias said...

arif ni baik la.. sentuh2 je.. kalo anak akak mesti dia tarik ekor kucing tu..

~Siti Hajar~ said...

Danies pun cam arif gak sukeee sgt dgn cat, kalu jumpa cat xmo p mana dah, nak dok aja kat cat tuh, tp takut nak bg anak2 main cat ni sbb bulu, anak2 dah la semuanya pnh kn asthma, takut kn asthma blk la...

ImanRifqi08 said...

iman pun suka CAT..kdg2 tu CAT yg takut pd dia..kat umah skrg ni dah ada 2 CAT (Comot n Comei)iman pandai panggil Ome ja..comot x tau lg..:-P

mamalieyna said...

suziey:
itu la ingat dak arif gitu gak, bila dkt takut..tp tidak...lagi dia suka..mcm gaya2 nak chioum pun ada..comei..^_^

mamalieyna said...

mama_aqish:
leh kawan..sama2 suka eh! itu la arif pun tayaaang cat! ^_^

mamalieyna said...

Umidanish:
hehe..suatu ketika nnti, arif pun gitulah agaknye..uli2 kucing tu, ni first time leh sentuh2..hehe..seb baik kucing ni jenis baik..:p

mamalieyna said...

iedaLUVsham:
yesss..arif too..dia suka sgt tgk bebird terbang di langit! mulalah jari tunjuk2...^_^

mamalieyna said...

wan Sujaihah:
lor yeke..nnti balik view eh..hehe..

tu la kan,ada budak takut dgn cat ni, ada budak suka pulak! ^_^

Sue said...

budak2 mmg camtu. kalau takut, takut sgt. kalau berani, berani sgt. hehe....

ariff da sihat ke? next month nk tiup lilin ni....kena sihat cpt2 tau.

Ina Hashim said...

anak akak si Alysha pon suka sangat ngan kucing nih...jemput ke blog akak ye...ada promosi CD Coolababy murah2

Uda said...

aksi berkenalan arif ngan kucen.. sama2 malu kucen.. comel pulak nampak kucen tu.. hehehe...tapi arif lagik comel..

~UNai~ said...

anak unai pun minat kucing! dia suke kejar kucing tue.. sampai kucing tengok dia terus lari! hehe..