About

Thursday, December 3, 2009

..TerLangSai HasRat di haRi ahaD..

Salam Hari Khamis..
herm..mama sedang relek2 di rumah ye kawan2..
hehehe..
Perkembangan En arif..
CP nye makin membiak..semalam minum air kelapa..
Tu sbb dia makin kuar dgn cepat..
Setakad ni, Arif redha je nmpak..
Tak meragam n mengadu lebih2..aktif macam biasa..

Wokey, back to tajuk n3..
hehe..macam hasrat yg besar je bunyinya..
sebenor nye just hasrat nak makan KFC!!
kui3x..al-maklum 2 minggu berpantang kan..
tu yg teringin2 semacam je..
seb baik langsaikan cepat..sbb skrg kena berpantang utk en arif lak..
tak boleh kuar2 umah, tak bleh msk goreng2 kt umah..
huhuhu..

Hasrat nak mkn KFC terlangsai ari Ahad yg lalu..
Kebetulan kuar g Giant, soping keperluan harian..
Pastu balik tu..
sungguh2 ajak abah g cari KFC..
abah ikut je kemahuan mama ni..
En Arif pun dh pndai layan mamam kt luar nih..
dia leh join mamam sama..
kentang, roti ngn sikit2 je ayam..
Yeehaaa...tercapai hasratku!

Layan pic sket... ^_^

Pic dlm kete..on the way nk g Giant dulu..En arif jd co-pilot la skrg..mama dok blkg..


Dah samapai pun Giant, spt biasa En arif kena dok dlm stroller tu..seb baik dia ok je dlm tu..
Abah sesaja letakkan arif dlm buai chair tu..hehe..suka-suki je, bkn nk beli pun!

Yeaa dah pun sampai KFC ... ^_^
Mama & Arif posing sblm mula makan..hehe..

Posing lagi..time ni, baby chair takde, terpaksa letak arif ats meja..

Balik dr makan KFC, singgah klinik jap..
Cek En arif yg time ni still sakit mata+batuk+selesema..tengok mata pun dh kuyu semacam je.. sian....

Sekian... ^_^

~mamalieyna~

39 comments:

mamamiera said...

nmpak ade skit bintik kat muke iena.. tp bleh ilanglah.. dont worry!
arif dah sihat ke..? hope so sihat..
berat ariff same ngan abg heqal..
same2 ensem n smart dorang nih.. :)

The Queen Of My Heart said...

Gud Boy lah En.Arif nie...dier redha jer la kena CP...X meragam...hehhe...
Nway...Take care yer sayang...Moga semakin sembuh... :)

naurah makwa said...

dah lama tak makan KFC..tapi takleh makan ayam la..ayam kampung jer naura bleh makan,.coz kalau makan ayam bandar ni naik gatal2..hehe..alah

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

dah lama tak makan KFC ek?? tp br jer hbs..ekk dah x sbr lah tu. mkn sikit ok kot..bkn apa..tkt naik gatal2 plak tp tgk antibodi bdn gak..klu kuat..xada apa2 kot.

anyway..mg mamalieyna & arif bertmbh sihat...

♫♪ Shahida ♫♪ said...

huh sodapnya..dh lama gak xmkn kepsi..ekkekeke..arif bila nk belanja abg hekal eh...

iedaLUVsham said...

mamalieyna nak keyyhepsee gakkk!!! hehehhe!!! :) take care :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lepas gian at giant!

elok bebenor la tuh..kekekek

haslina said...

wah lepas gian gitu ek...stroller oren..baby seat pun oren...

suka color oren ek...

nieda said...

bestla dah dapat lepaskan gian kfc kan..teringat masa pantang byk benda x leh mkn, tgk org mkn terliur jer..habis pantang bedal jer..hehe cuma sampai skrg x berani lagi mkn tebu dan nenas almaklumlah cser.

Sue said...

alaaaaaaa........

*tetibe terliur nk makan KFC jugak*

ariff mcm org tak demam pon... kuatt betul dia ekk?

♥Azie♥ said...

tu dia arif..makan kfc sampai atas meja..

Ena said...

Eh same la kiter mamam KFC ari ahad arituw..heh3..

Ala dak encem Arif tuw.. mamam KFC juge yeh.. anak ena yg kecik tu pun dah mkn mcm2.. mlm td dier sibuk nak mamam mee goreng same.. pedas lak tu.. tp x berkerut kening pulak dier mkn.. x nak kasi dier g ngendeng si kakak.. ish3..

Jieda said...

memang tak nampak langsung en ariff tak berapa sihat.ceria je dia hehehe

zai kulim said...

kahh..kahh kalau mama haidar nak kasi gak apa salahnyer..kuii.kuii..,uii..jahat tul zai kan..apa citer sikembar bb akif tu...bukan main kacak g..

mamalieyna said...

mamammiera :
tu aa berbekas jugak, takpe aa tnda dh kena Cp, nnti takkan kena lagi..^_^

owh sama ee berat diorang..sama encem lama dah tau..ihiks..

mamalieyna said...

TheQueenOfMyHeart :
tu aa sblm ni riso tkt byk ragamnyer..tp tgk dia cam biasa je..cuma garu menggaru je.. ^_^.. Alhamdulillah..

mamalieyna said...

naurah :
lorr ye ke..hermm kena tunggu alah ilang la..lmbt lg la tuh! takpa goreng ayam kg kt umah je..hikhik..

mamalieyna said...

MAMADANISH :
hehe..mmg tak sabo je..hermm ok dh kot..takde lak gtal2 lagi..hehe..

thanks.. ^_^

mamalieyna said...

shahida :
ye ke..bleehh arif blanjer..tunggu arif cehat eh.. ^_^

mamalieyna said...

iedaLUVsham :
blehh..silalah ke KFC berhampiran rumah anda..ekekeke..

thanks.. ^_^

mamalieyna said...

Rose :
ekekeke...sesuai gituw ek..

mamalieyna said...

haslina :
yes..i like orenn..hehe..

mamalieyna said...

nieda :
ye la kan...hbs je pntg mmg bedal sume..tmbh2 ais..ohh best sungguh!

oh sbb c-ser tak leh mkn nenas ngn tebu ke?..kita pun c-ser gk, pekena je..huhu..

mamalieyna said...

Sue :
hehe..terliur..per lagi..pekena la! hikhik..

tu aa dia sllu gitu, wat relek je..kdg tak perasan dia demam, g cek..doktor ckp dia demam..herm..

mamalieyna said...

Azie :
seb baik arif kecik molek je, leh aa makan ats meja ja..hikhik..

mamalieyna said...

Ena :
tu aa sume benda kita mkn diorang nak aje, tp lom berani bg mknanan yg pedas..hehe..

mamalieyna said...

Jieda :
arif mmg gitu..relek semacam je dia..hehe..

mamalieyna said...

zai kulim:
ekeke..takmo bg aa, kita ni tk pnh dpt adiah pun tau..hikhik..

haidar ngh tak sihat, sakit mata+selesema+batuk+ kena CPox..huhu..tp dia maintain encem, like akif..hehe..

nza said...

nasib baik cpt selesaikn hajat...kalu x maunya kena postpond le 2 minggu lg...alahai kompunan le nnti.

mamalieyna said...

nza :
hehe..tu la kak, seb baik cepat bertindak..ekekeke..

Aida Alias said...

wahahha.. ni kategori org mengidam lepas pantang..

E.L.I.Z.A said...

heheheh mengidam mcm org tgh peknen la pulak yeee...aiya dh merebak ek CP ariff..harap² cepat baik

aNnA_jaN said...

huhu,,sy pon mcm dh lama tak p mkn kfc...tak sempat lagik...mggu ni plak nk blik alor star lagik ada kenduri...huhuhu...

bintangku said...

baik yer en arif nie. rilek jer dok gitu kat atas meja..
Yg kat umah tu.... Haih! Meja jepun kat umah dia leh panjat & berdiri kat atas tu.. siap joget2 lagik. Hish! Tak kose dah!

mamalieyna said...

Aida alias :
hehe..lebih kurang gitu la kak.. ^_^

mamalieyna said...

ELIZA :
hehe..lebey2 lak ngidamnye..ekekeke..

ha'a makin merebak..:(

mamalieyna said...

aNNaJan :
ala makan kenduri lg best!!! free..ekekeke..

mamalieyna said...

bintangku :
tu aa seb baik diam je duduk, ada ke kusi baby dh habis..huhuhu..

heheh..arif pun siap sedia nk jd gitu lah nnti ^_^

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社