About

Friday, September 18, 2009

SALAM AIDILFITRI 2009

Salam ceria tuk semua..
Pastinya semua ceria nak sambut aidilfitri yang bakal menjelang 1 hari lagi kan..
Yuhuuu..
Tapi kan…mama takde rasa cam nak raya la..
Cam tak sangka pun ada..eheh…tinggal sehari je lagi nak posa…
Biar betul…memang betul la..
Tapi itu la..takde perasaan nak beraya…
Seumur hidup ni, baru tahun ni rasa camtu
Sebabnya itu la…
Abah, katanya kena standby..
So tiada la agenda balik kampung tuk beraya…
Sedih nyerr….wuwuwu… (tp taktau la last minute kot2 abah nak mencabutkan diri..hehe..)
Apapun tetap kena ceriakan diri kan…
Meraikan hari kemenangan setelah sebulan berpuasa di Bulan Ramadhan yang mulia..

Untuk memeriahkan lagi suasana nak beraya ni
Mama layangkan juga e-card raya ni (sempoi jek!)
Sebagai pengganti diri tuk semua yang sudi mengjengah ke sini

Mamalieyna dan Famili mengucapkan
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
MOHON MAAF ZAHIR & BATIN
Sekiranya ada salah silap yang disedari ataupun tidak..

Selamat bercuti untuk semua
Dan pada yang balik kampung tu…
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA!

5 comments:

Aida Alias said...

salam... akak ambik kad.. silalah ambik kad kt blog akak eh... takpe raya ada sebulan.. enjoy k!!

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

salam..

saya dtg ambik kad yg cantik ini..slmt hari raya mamalieyna...

umihaikal said...

slamat ari raye kak..cantik la kad raye akk..

nza said...

alahai sedihnya...apa nk buatkn dh tugas suami cam gitu...byk brsabar....ttp mmg le sedih.

PadNani~~{@ said...

Salam sesuci lebaran..penuh kemaafan dari nani sekeluarga..

mwaaahs2 dada dan mama

TQ for d card raya..nak gantung kat rumah:)