About

Tuesday, September 22, 2009

KeNaNgaN RaYa '09 - 1 SyaWaL

Just to tempek pic my family di pagi Aidilfitri 2009.

Kenangan Raya untuk tahun 2009 bersamaan 1430H..

Warna Tema : Pink kaler..


Elok tengahari jer, balik mandi tuko baju lain dah..(seb baik bawak balik gk baju raya sepasang lagi, kaler coklat..)
sebabnya huu badan melekit2, biasa aa raya kan, mmg round habis2an.. (itu pun tak habis pun, tak sempat la..mlmnya dh kena balik Selangor dah..)

Pepun mmg best, kenangan tahun pertama beraya bersama permata hati sendiri..
Ni ceket lagi pic en haidar di pagi raya..


p/s : tahun depan time raya en haidar dah setahun lebih, mesti lagi best sbb dia dah boleh berjalan pastinya...dan lagi best leh beraya di Kedah..!!! suke la mama, lagi setahun huhu...

10 comments:

nza said...

wah, cam pengantin baru la....pink colour..

mamalieyna said...

nza : tu la en suami saya tu, kalau en haidar takde tu, mmg gaya2 bersanding gitu..hikhik..

umihaikal said...

waaa dada....syoknye raya..tahun ni wat colection la ye..cantik baju..pink nye...

mamalieyna said...

umihaikal : heheh..bleh la sesikit..tuk wat simpanan di masa depan.. :)
* baju ni DaDa penah pakai sekali msa umo 3 bulan dl..baju muat, suar je buat lain :P..

bintangku said...

cam nak bersanding jer.. :P

mamamiera said...

waduh2.. tema pink ye liena sefmly..
eii.. encem jek ank bpk. lg la anggun jelite si mamanye dada.. berseri2 u...

mamalieyna said...

bintangku : ihiks..tu ler abahnye yg nak sangt bergambo kt kusi tu..huhu..

mamalieyna said...

mamamiera : tQ3x..ihiks..pinky boy..yuhu..

hajarus said...

tomeynyer dada berbaju melayu... encem...

aisyahumaira said...

insyaAllah, tahun depan Qish pun sebaya Haidar kan3x?
Boleh jalan2 sendirik..haha..