About

Tuesday, September 29, 2009

ApA dah Jadi Ni..??!! Huhu..

Tajuk tersebut merujuk kepada Mama yg malas nk update blog ni
banyak stori nk morikan..
banyak pic yg disnap setiap hari tuk dijadikan bahan2 sokongan n3
but..huhu..cedih la..
cam dh berjangkit virus 'M' jek!
mybe sebab bz with komitmen len bila di rumah
dn bila di opis...gitulah jugak!
pepun akan diupdate bila masa mengizinkan...

Nanti2 mama wat n3 lagi ye..
apalagi citer2 pasal en haidar kesayangan mama ituw..
yuhu...tungguuu...
Sekian...

7 comments:

pn-iena said...

slm.... heheh alala cutenya dada.. cam hero industan lak dia...

mamalieyna....malas2 pun entry ada juga kira oklah tu..hehehe selamat hari raya!

nieda said...

hero hencem dgn T shirt yg cute...

ezan said...

mamalieyna cepat la update.. jgn malas2.. dah rindu nk tgk gambar terbaru haidar ni.. heheheh...

M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm mamalieyna..

nnt update tau..kita nak baca ni..apapun sggh comel haidar...

umihaikal said...

haidar xjatuh ke baring kat kusyen tu..kalo haikal..ganaz suday..

nza said...

gitulh kalu virus M menyerang...nk wat ape pn xde mood.....Kalu blk kg lg le mkin menjadi2 virus m menyerang..hi.

mamalieyna said...

hai sume..mama sudah kembali normal rasanya..ada semangat sket..hehe..virus M berlalu suda..
*umihaikal: itu akak letak jap je tu.mmg taknak nya dia berbaring cenggitu, harus meniarap..ini sbb baru angkt bgn dr tido di buai..