About

Tuesday, June 16, 2009

MaMa RiNdu.....HaiDaR!

Mama rindu haidar laa.. 6 hari dok berkepit jer ngan haidar..
ari ni masuk keje, wlupun bz tp still rindu n teringat haidar jer..huhuhu..
tak sabar nk tunggu 530pm..
nak jumpe haidar, nak jumpe haidar... nak jumpe haidar, nak jumpe haidar!

mama nengok gmbar ni la sbg menawar rindu...

p/s hahaha...mama ni teruk la..baru bape jam berpisah..kihkihkih...over pulak!

6 comments:

naurah makwa said...

mula2 mmg camtuh..rasa na dekat jer ngan anak..kalau bleh nak angkut pi opis skali..betoi tak?

[-suziey-] said...

amboih ni xleh pisah nih..bawa je la haidar g opis..ekeke:D besela bila dh lama berkepit je tb2 bila kena pisah jap terasa la..ala nnti lama2 ok balik la tuh:D haidar so cute la..geram banget aunty:p

Mama_Aqish said...

tomeinyer dada....dah bam2 sekarang ni ek...

mamalieyna said...

naurah : tul2..mcm nk angkut pi opis jer...tp takbleh :(

mamalieyna said...

suziey : itu la ..baru2 ada bby cenggini la..lame2 sok k la..kot!

mamalieyna said...

mama_aqish :ha'a kuat nyusu sgt la ni..selang 2jam skali..huhu..mau satu tin seminggu hbs susu..