About

Tuesday, June 2, 2009

HaiDar dH MeniaRap !

Semalam wktu mama g ambk Haidar umah ibunyer, ibunyer bgtau Haidar dh berjaya meniarap..hualoh.. berjaya meniarap umah ibunyer pulak, rugi la mama terlepas peluang kali pertama tu..huhu...

Kt umah sbnrnya masa ari sabtu ahad tu, haidar dh berusaha bersungguh2 utk meniarap, tp tak berjaya gk. Sampai kepenatan dan membuatkan haidar marah pd diri dia sndiri, kelako mama tgk.. ada sesekali dia cam mls nak cuba lagi bila asyik tak lepas jer nak niarap..berat kepala agknyer.. mana taknyer, masa g checkup baru ni, ukuran lilit kepala lagi besar dari lilit dada..hehe..

Tak sangka mama, kt umah ibunyer Haidar berjaya meniarap, tp ibunyer ckp tak lama la dia biarkan sbb nmpak haidar kepenatan mengangkat kepala.. tak pndai nak terbalikkan bdn semula..perlu dibantu lagi.. apapun mama suke sgt..

Haidar berjaya meniarap di usia 2bln 2 minggu..bagus anak mama!.. teruskan lagi usahamu sayang..

K, layan pic yg mama snap masa haidar kepenatan mencuba dan terus mencuba utk meniarap, video ada ambk gk tp format lain, takbleh baca kt pc ni..k layan jer yek...


Haidar said : mama tolong la 'DaDa'..'DaDa' nak meniarap ni..tapi dh penat cube..

Haidar said : mama ni...tgk jer.. tolongla 'DaDa'!
Ni gambo selingan : haidar suke sgt bila diagah2..

p/s : bila nak merangkak pulak sayang..ihiks..

9 comments:

[-suziey-] said...

waaaa tahniah utk haidar...sy dulu nasib baik sbb sempt rakam merangkaknya yg pertama..ekek:D

UmiDAnisH said...

wah.. tahniah.. sama cam daniSh lah, maSA meNiarap duLu sunGguh samPAi jeriT2 marAh2 seBAb tak boLeh2, kelakO uMi tgk.. tApi bIla da BerjAya, teNYum je dia.. erm..tak Lama laGI kuAt la diA tu.. tomeinyer

Saidatulnissa Aina Umairah said...

tahniah.... haidar dah pandai meniarap... cute miut..

mamamiera said...

chaiyok.. chaiyok.. pasni mengesot2 plak.. bleh lumbe ngan haiQal..

mamalieyna said...

suziey : ok, utk merangkak nnti, bleh la rakam kot..meniarap dah terlepas suda...

mamalieyna said...

umidanish : keloko kan..tp kesian pun ada gk..sungguh2 nak pusingkan bdn..

mamalieyna said...

saidatulnisa : tQ..dia gigih berusaha, akhirnya berjaya jgk!..hehe..sonot la die..

mamalieyna said...

mamamiera : wokeh..cabaran disahut..tungguuuuu.. :)

Anonymous said...

uiks..lilipies awk salah tu..
patut nyer ank awak 3bulan lebih kan..
kat citu 8 bulan lebih lak..