About

Monday, June 1, 2009

HaidaR daN maiNan baRunye…

Mama taknak la citer panjang..
just nak selitkan sket gmbo haidar dengan mainan baruunyer ni..
gambo2 ni diambil sejurus sebaik saje balik dari soping brg dapur @tesco puchong..
bagus gk mainan ni sbnrnyer..
haidar sedikit teruja, apalagi bile muzik berbunyi .. 'twinkle-twinkle little star..'

Layan gambo jer yekk…
Awal2 cam menakutkan Haidar jer, rupe dia cam nak nangis jer..

Lama2 tu baru la cam teruja utk bermain dan menegur mainan barunyer tu..

Haidar said : haidar tak sampai la nak ambk mama..tengok jer la..

p/s abaikan latarbelakangnyer..almaklum baru balik soping! … haidar pun terseksis sedikit..

8 comments:

naurah makwa said...

wah, haidr ada baby gym la..mesti mata haidar tu bulat jer nengok benda2 gantung kat atas tuh..suka la dia..

UmiDAnisH said...

tomeinyer dia, nnt dia msti pandai main punyer cam danish gak..

[-suziey-] said...

amboih seksi haidar..ekekL:D
smpai terjelir2 lidah..sgt gigih nk amik mende tu..hahaaa:p comel haidar

syareena said...

cekci la adik ni...

hehe suke die dpat mainan baru ye?

mamalieyna said...

naurah : haidar mmg suke, skrg kalo mainan tu bkn dpn mata dia pun, bila kite tkn muzik tu, dia terus teleng mencari.. :)

mamalieyna said...

Umidanish : ha'a..lama2 pandai latu..benda baru lgi bg die :)

mamalieyna said...

suziey : hehe..mmg khusyuk sgt smpi tak sedo lidah kuar..bdk kecik takpe totap come..ihiks..

mamalieyna said...

syareena: ala cekci ciket jer.. kira halal la utk tontotan..hehe..