About

Thursday, May 7, 2009

Haidar Nangis Tiba2..?!

Alhamdulillah..ari ni usia Haidar dah cecah 52hari..sekejap jer..Haidar pun dah pandai ajak berbual dan ketawa..anak mama kan bijak..cepat belajar (puji baby sendiri :)..takpe2..) Bila dia haus pun cuma merengek sikit2 jer...tapi bila nak berak..nangis macam sakit perut memulas2..dah hbs semua kuar, diam la..siap leh sembang n senyum2 lagi, senyum lega kot..

Tapi mlm td, tgh sedap2 tido tu, tetiba jer dia nangis ngan kuat, mama terkejut terus terbangun..abah pun.. dan abah ckp sori2 smbil usap2 kepala Haidar... Nak tau nape.. abah p tepuk kepala Haidar tiba2.. abah kata dia mimpi nak tampar nyamuk, kebetulan tgn abah kt atas perut haidar sbb tepuk2 Haidar sblm Haidar terlena td... Abah ni...tula nak tido dkt2 lagi, pernah sekali tu, Abah tersigung Haidar tapi sikit jer... ini tepuk kepala lak, dah la Haidar tengah nyenyak..mana tak terkejutnyer dia... Pas mama angkt dan peluk2 Haidar, tak lama tu baru dia terlena balik.. sian die...

- Gambar selingan... wajah Haidar bila nangis.. cian anak mama...

4 comments:

naurah makwa said...

huhu..kelakarnya..naura dulu, hubby tidor tepi, naura tdo tgh, baby tdo hujung..takut ayah dia terhimpit baby..

mamalieyna said...

memang kelako, bila teringat tu, memang nak tergelak jer..bleh lak termimpi n baby jd mangsa..skrg ni, mama letak haidar dkt jer ngn mama, abah tido jauh sket :)

rieda96 said...

ALA CIANNYA DIERR...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ciannye tgk arip nangis
huhu

masa kocik2 dia cam gelap skit eh
dah besor jd putih
:-)