About

Monday, May 25, 2009

HaidaR dah Nak MeniArap & PandaI beRmaiN..

Episod kali ni Mama nak citer pasal Haidar yang mkn aktif bila diletakkan berbaring.. anak mama kecik lagi la..baru 2 bulan..takkan dah nak meniarap kot...kalau letak berbaring lama2 cenggini la haidar, nak mengiring jer.. kalo dok dlm buai ni yg bahayanyer..bl dia terjaga lmbt sket angkat, mulalah, mengiring, terlonjak2..bahaya kalo mama tggl die time die terjaga..takut terlingkup jer..ish2..mintk dijauhkan..anak mama bkn pandai lagi nak imbang bdn.. apepun layankan jerla aksi haidar ni, time ni mama baru ambk dia dr umah ibu.. Aktifnyer anak mama, haidar baru 2 bulan la sayang..


Satu lagi benda baru bg Haidar, dia dah pandai main2 ngn bantal bile mama letak bantal ats bdn die..kiut sgt ..muncung2 mulutnyer ketika berusaha untuk masukkan bantal tu kt dlm mulut die.. (ayat cam skema jer..)... macam2 anak mama ni..


p/s : sori ye sayang..bantal bogel jer, sarung mama basuh daa..


3 comments:

ibu aleeya said...

aleeya dulu 2 bulan 3 minggu dh bleh meniarap...hehehe...

AkMa said...

congrats for new born baby..

mamalieyna said...

Ibu Aleeya : ohh yeke..mgkn haidar pn tak lama lg bleh meniarap..bestnyer..

AkMa : TQ..