About

Tuesday, May 19, 2009

Ganaznyer tiDo..

Ni nak selitkan sket citer psl Haidar bila tido.. Bila dah umur Haidar cecah 2 bulan ni, cara tido dia pun berubah ..sket punya lasak..tak padan baru 2 bulan.. Sblm tido elok jer mama sendal kiri kanan dia ngan bantal, siap berselimut lagi..tapi bila mama terjaga tgh malam tgk posisi dia menyenget menghimpit mama..siap cam nak tendang mama jer..ish2 anak mama ni, mmg cenggini ke sume baby tido ek.. mama riso bkn pe takut mama atau abah yg tertindih dia jer.. dh la kecik jer.. skrg ni memang camtu la cara dia tido, taktau masa bila dia lonjak2 kaki dia smpai menyenget jer bila mama sedar waktu mlm or pagi.. apapun suke tgk perkembangan yg ditunjukkan..macam2.. :)

Ni ler cara Haidar tido skrg.. (sowi gmbo kureng memuaskan..)


p/s tah ikut perangai sape la ni.. agaknya mama kecik2 dl pun cenggini kot bila tido..tok kedah tak pnh citer lak..

6 comments:

[-suziey-] said...

hahah..comel jek..aQeel pn ganas gk..mlm ni elok ats bantal..esok bantal tah kemana..ekek;D

*Azie* said...

waduh..buasnyer anak teruna nie tido,,,,

Saidatulnissa Aina Umairah said...

alah2 tomei yerk die tido.. mama rindu time anak mama mase baby

ummuabdullahsyaakir said...

Salam mama,Haidar kecik2 lagi lasak yea tidur..hehe tak pe biar aktif asalkn sihat..hehe

geram tgk Haidar,ni bagi susu badn @susu botl?

hajarus said...

sker tengok baby ni tido... tomey... geramnyerrrr.....

mamalieyna said...

suziey n azie : buas+ganas kan..dh besar sok taktau la camne lak rupa dia tido..ihiks..

mama umairah : tunggu adik umairah nnti lak ek..hehe..baru bleh ilang rindu ;)

ummuabdullahsyakir : mama campur, balik keje bagi susu bdn gk, tp dh umur 2 bln ni, mkn kurang lak susu bdn..dia taknak..tp paksa jgk.. syg nk tggl terus..

hajarus : TQ..bby sume comei2 :)..btway salam kenal hajarus!