About

Tuesday, May 5, 2009

Citer Pertama Tentang Haidar

050509 - Ari ni masuk ari ke2 hantar Haidar ke rumah Ibunyer (pengasuh). Alhamdulillah kata Ibunye Haidar ok jer di hari pertama. Umah ibu Haidar sebelah umah mama jer, dekat senang nak antar dan ambik. Ibunyer jaga Haidar dan sorang lagi baby, baby dah besar, 2 tahun dah. Di hari pertama dan ke2 mama bekerja, Haidar bangun awal sama ngan Mama..kul 6 dah bangun. pastu dah taknak tido lepas nyusu, nak ajak bersembang jer. Cuma ari ni, masa mama bersiap2, Haidar dah tertido lepas sempat sembang2 ngn mama kejap. haidar mmg suka ajak sembang waktu pagi, seronok tgk telatah dia, tp tak dapat mama layan lebih2 sbb mama perlu g keje. kalau dulu bleh la layan jer. dah la siang pun tak dapat sembang..time g ambk petang, Haidar tido..jaga kejap je malam. takpe ari sbtu ahad mama layan puas2.

Nilah aksi haidar sembang pagi tadi..tah apa yang nak diberitahunyer.. :).. sayang Haidar mama!


4 comments:

naurah makwa said...

alah..so cute..haidar dok baik2 k..mama nak pi kojer..

rieda96 said...

ala cutenyer... dah pandai dierrrr... muka cam mama la..!! srnok kan dah ada baby.. tahniah mamalieyna..

mamalieyna said...

tQ.. memang seronok sgt! Dialah penyeri dlm hidup mama n suami skrg..rasa bahagia sgt.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

olololol
geram nye
sy mmg suka tgk bb gelak
ari ni terajin baca blog2 eina sampai ke belakang2 punye cite.ahahaha